Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Het is de hele week al boven de 20 graden daar, helaas wel wat regenachtig maar dat hoort een beetje bij de tijd van het jaar.
marleeniej schreef:Ik meld me ook! Ik vertrek 29 april richting Houston om daar samen met mn vader naar een grote beurs te gaan voor zijn bedrijf. Vervolgens vertrekken we een week later met de auto voor een road trip naar Vancouver voor de volgende beurs. Een combinatie van werken en vakantie dus!
Dit wordt denk ik de 5e keer naar de VS en heb er al weer onwijs zin in!
Nadir schreef:Hebben jullie naast Alcatraz nog een andere 'must see' in San Fransico?
eponine schreef:Wij vertrekken 30 juli naar Calgary, gaan dan de grens over naar Yellowstone, en dan daarvandaan richting Seattle, naar de San Juan Islands ( orca's!!!) en daarna naar Vancouver Island.
Op 20 augustus vertrekken we weer vanaf Vancouver...
Het vliegen op Canada, plus de auto huur was daar goedkoper, en als het goed is hoeven we geen drop off kosten te betalen.
ArabianRanch schreef:Chinatown (hier hebben we heerlijk gegeten), Fisherman's Warf uiteraard
Het Golden Gate Park. Echt prachtig. En dan afzakken weer naar LA (Monterey, Carmel [Big Sur] etc etc)
Volgend jaar ga ik met mijn zus de westcoast weer verkennen (mijn zus is daar nog niet geweest) dus ik leid haar wel rond
Iedereen die gaat.... VEEL PLEZIER !