reis afrika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

crazy_funky

Re: reis afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 16:04

ik heb net met mn moeder geboekt, we gaan in aug. voor 5 weken naar zuid afrika vrijwilligerswerk doen.. eerst 2 weken bij een lion breeding centre en dan bij the sable ranch, ligt 2u ten noorden van johannesburg..

wij hebben bij deze site geboekt:
http://www.activityinternational.nl

Missie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 20:55

crazy_funky: bedankt voor de site ziet er erg interessant uit,ik ga zeker ff kijkje nemen op de site... Thx!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:52

crazy_funky, lion breeding is echt geweldig!
Ik ben daar afgelopen zomer geweest met activity international, echt ge-wel-di-ge tijd gehad. Er staat ergens op bokt wel een topic met foto's, en mijn verhalen kun je lezen op tamaratenberge.waarbenjij.nu (en dan even naar mijn vorige reis, ben nu nl weer weg).

Ukutula steelt je hart, echt waar. Sable ranch ken ik ook, is ook echt heel leuk, hebben ook goed contact met Ukutula en is bij elkaar in de buurt.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 23:22

Hier nog iemand die juni 2009 op Ukutula is geweest en in november weer terug gaat!!

Ukutula is echt een waanzinnige ervaring, helemaal geweldig!! Zeker doen!!! Ukutula steelt zeker je hart!

Tamara, wanneer heb jij er gezeten, na mij zeker... Dan heb jij de grote Lina, Jackson, Sylvester, Kenai, Kenji, Bakela en Levi gezien :D
En de grote Mila, Beau, Columbus, Faye, Bikkel, Tristan :D

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:42

Ik was er begin Augustus, eerst op een ander project geweest.
Namen doen een vaag belletje rinkelen, waren denk ik onze gremlins. :D Wij hadden weer een nieuwe lading kleintjes, 5 stuks waar we onze handen meer dan vol aan hadden. Waren nog maar paar weken oud toen ik er kwam dus die zal jij niet meer gezien hebben. En Emma natuurlijk. :))

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:14

oh klinkt leuk allemaal! :D kan niet wachten tot ik kan gaan..
hoop dat er ook kleintjes zijn als ik ga..
fokken ze het hele jaar door? of is er ook een bepaald seizoen daarvoor?

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:52

Ik heb net een maand of 8 in Kaapstad gewoond en als je een rondreis wilt maken moet je eens bij deze organisatie kijken: nomad adventure tours. Echt een aanrader! Je kan kiezen uit veel verschillende reizen ( tot 56dagen lang! ).

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:31

Mocca, jep, waren bij jou waarschijnlijk de gremlins :D Op de dag dat wij naar huis gingen, werden zij overgeplaatst naar de gremlin-groep.
En Emma'tje! Schatje! En ze was zooo ziek bij ons!!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:11

Ik lees even mee!:) ik ga deze zomer 2 weken naar kenia, week safari en een week hotel:D

stefan3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:23

StephanieHC schreef:
Ik lees even mee!:) ik ga deze zomer 2 weken naar kenia, week safari en een week hotel:D

Waar ga je naartoe in Kenia?
Als je iets boekt is Diani Beach een aanrader. Meeste gaan ten noorden van Mombasa zitten, zuiden is daarintegen mooier kwa strand (ik zeg echt mooi!). verder MOET je gewoon vanaf mombasa met matatu's reizen, dat is echt een onvergetelijke ervaring.