Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beeker schreef:OP dat vliegveld van Girona vertrekt er overdag volgens mij ieder uur wel een bus naar Barcelona, misschien nog wel vaker. Je wordt dan afgezet in het centrum. De opstapplaats voor de terugweg is weer precies hetzelfde. Je kan misschien idd het beste een retourtje kopen. Je moet dan wel aangeven welke dag je weer terug gaat en hoe laat je moet vliegen. Dan zetten zie op het kaartje om hoe laat je de bus in Barcelona weer moet nemen naar het vliegveld. Werkt echt super hoor. Ik weet alleen niet zeker hoe lang een retourtje geldig is, ik dacht maar 10 dagen ofzo maar dat moet je dan nog ff uitzoeken.
Toeristenbus is handig maar de metro werkt ook perfect. Groetjes en veel plezier daar.
Frances schreef:Ohja en ik las dat op zondagavond daar veel restaurants dichtzijn?? klopt dat? Want laten wij nou net op zondag aankomen
Karin schreef:Frances schreef:Ohja en ik las dat op zondagavond daar veel restaurants dichtzijn?? klopt dat? Want laten wij nou net op zondag aankomen
Dat klopt, dat verbaasde ons ook. Niemand die ons kon vertellen waaróm dat was. We hebben zelf het vermoeden dat de zondag familiedag is, ook voor restauranthouders. Dan eet je dus thuis, moeder kookt en uit eten gaan doet de gemiddelde Barcelonees dus niet op die dag. Uitzonderingen daargelaten, wij zijn toen gaan eten bij het restaurantje waar we de eerste avond ook hadden gegeten, dat was wél open (en nog lekker ook).