Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dressuurgek schreef:Owww ik heb zo'n zin in onze vakantie!![]()
Wij (ik+vriendlief) hebben een paar weken geleden een fly-and-drive vakantie naar Griekenland geboekt. Wij vinden de oudheid van Griekenland heel interessant en om veel te kunnen zien kan je niet op 1 plek verblijvenWij gaan oa Kalamata, Preveza, Delphi, Athene en Olympia bezoeken.
![]()
Heeft er trouwens iemand ervaring met fly-and-drive vakanties? Het is voor de eerste keer, ik hoop dat het ons gaat bevallen...
Fitzroy schreef:@dressuurgek: wat zou je willen weten over een fly-drive?
Wij hebben een aantal jaren geleden ongeveer dezelfde route gereden als jullie gaan doen.
Suor schreef:Wat gaaf zeg!!! Dan zie je in een keer een aantal hele mooie plaatsen in Griekenland! Hoe werkt zo'n fly-and-drive? Vlieg je dan naar Griekenland en krijg je daar een huur auto?
Dressuurgek schreef:Suor schreef:Wat gaaf zeg!!! Dan zie je in een keer een aantal hele mooie plaatsen in Griekenland! Hoe werkt zo'n fly-and-drive? Vlieg je dan naar Griekenland en krijg je daar een huur auto?
Ja, je vliegt naar Griekenland en dan krijg je een huurauto en de route mee. De hotels zijn al gereserveerd. Er zijn verschillende routes die je kan boeken, de reis die we nu geboekt hebben deed de meeste plaatsen aan die we willen zien
madelief88 schreef:Vraagje, zijn er nog mensen die vaccinaties halen?
Heb een hekel aan prikken en vermijdt die liever, las wel iets over evt Hepititis A?