Camping Terpstra of Appelhof?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:23

SSDesign schreef:
Airborn schreef:
Neehoor, helemaal niet stom! Er word duidelijk vertelt dat je niemand achterop mag nemen, omdat de fietsen daar stuk van gaan... Vind het niet zo raar dat ze dat niet goed vinden...

Ik vind het vooral stom dat er op die manier gecontroleerd word, daar doelde ik het op. Maar ik heb echt nog nergens kunnen vinden dat dit niet mag, of ik heb gewoon niet goed gezocht. Maar in ieder geval, dan weten we dat ook weer. Is wel een beetje zonde, we zijn met 6 mensen dus dan moet je steeds 2 taxi's gaan regelen...

Haha, kan me herinneren dat we een jaar besloten hebben om uit principe toch minder fietsen te huren en bij elkaar achterop te gaan (het jaar daarvoor mocht dat bij dezelfde verhuurder namelijk nog wel). Bij elk busje dat langs de kant van de weg stond of voorbij reed, spongen de 'bijrijders' snel van de bagagedrager en gingen met een schijnheilig gezicht op het voetpad lopen :+ O ja, en niet te vergeten, bij elk verhuurpunt dat we passeerden (en dat zijn er best wel wat op Terschelling ;) _. Ach ja, zo maak je je vakantie nog een beetje spannend, maar andere jaren hebben we wel braaf genoeg fietsen gehuurd hoor! :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:35

fietsen huren is geloof ik 35 euro voor een week. vind ik niet mega duur, en fietsen is ook nog eens goed voor de conditie :P
al heb ik wel het hele eiland vervloekt toen we vanuit hoorn terug naar west moesten fietsen met wind tegen vorig jaar :')

ben zelf helaas nooit naar de appelhof geweest. heb 3 jaar geprobeerd om het met een vriendin te regelen, maar kwam elke keer wat tussen. en toen waren we 20, dus te oud :P

ken wel heel wat mensen die er geweest zijn, en kom zelf ook al heel wat jaartjes op het eiland.
iedereen die ik ken is naar de appelhof geweest, en heeft daar de tijd van zn leven gehad. je moet wel tegen de herrie kunnen 's nachts, maargoed op een jongerenvakantie kom je toch niet voor je rust...
fietsen zijn echt een must, en het vervoeren van bierkratjes kun je misschien met je buren afspreken. scheelt weer taxi kosten ;)

o ja, en je móet bij hessel in de groene weide geweest zijn!
geen lamme zuipavond met vette dansmuziek, maar wél een super artiest die je een súper gezellige avond kan bezorgen :D

Siers83

Re: Camping Terpstra of Appelhof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:21

Ik ben 10 jaar geleden ook naar Appelhof geweest, was eerste vakantie zonder ouders. Is me super bevallen. Was met nog 1 meisje en verder 5 jongens, we hadden zon legertent gehuurd. Ik vond t erg gezellig, vooral op t terrein zelf, de discos vond ik minder. Die waren niet wat ik gewend was van ons eigen eilandje. Maar er was wel een erg leuke kroeg in een dorpje, geen idee meer hoe t heet ( was toen de hele week dronken hihi). Op Appelhof waren ze toen best wel streng vond ik, je mocht geen muurtjes bouwen van kratjes en je moest ook altijd gelijk je dopjes enzo opruimen terwijl wij dachten dat dat ook mocht als je wegging. De snackbar is super, heeft erg lekkere broodjes frikandel.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:43

duChambre schreef:
je moet wel tegen de herrie kunnen 's nachts, maargoed op een jongerenvakantie kom je toch niet voor je rust...

Ik had meer last van de meeuwen om 5/6 uur 's ochtends.. Lig je net in bed te slapen, komen die beesten op je tent stampen.. Maar heb er maar 2 nachten last van gehad, was daarna zo moe dat ik toch wel sliep :P

Ik ben op Appelhof geweest, echt super leuke vakantie geweest. En moest zeggen dat ik vond dat er nog best veel regeltjes waren, na 11 's avonds geen harde muziek, 3 uur in de tent en ze kwamen bijna elke dag zeuren dat we moesten opruimen.

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:56

Kun je ook in de meivakantie naar deze campings?
Is het dan ook zo leuk? ;)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:52

In de mei vakantie is er weinig te beleven op de campings. Dan kun je beter naar een hotel ofzo denk ik, iets meer comfort, en de drukte die de campings leuk maakt in de zomer is er dan toch niet.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:39

in de meivakantie is het eiland lekker rustig. veel familie die dan op het eiland zitten. je kunt natuurlijk wel naar de camping, maar de jongeren die er in de zomer zitten zijn er dan niet.
dan zou ik idd voor een appartement oid gaan, is ook warmer dan zo'n tent :P