Ik moet binnenkort maar even uitzoeken naar welke uitlets ik wil. Mijn ouders hebben beloofd dat we sowieso een dag gaan shoppen. Want zonnen kunnen we genoeg op de Bahama's!
Eind juni. Scheelde nogal met juli. Heb er echt super veel zin in! We huren daar een auto en dan maken we een rondreis. Dus mijn moeder zei dat ik maar even moest kijken waar we langs reden (sowieso langs Orlando) en dan mag ik wat dingen uitzoeken
Wij moeten tenslotte ook mee. De reis hebben zij besloten maar wij mogen natuurlijk mee bepalen. Mijn broers hebben besloten volgend jaar apart te gaan zodat dit een vrouwen vakantie wordt
Ik heb vanmorgen ons hotel in Las Vegas omgeboekt. In onze rondreis was automatisch Best Western geboekt maar ik wil toch wel graag naar een hotel aan The Strip. Heb het dus omgezet naar New York New York. Ik wilde eerst naar Bellagio maar dat was toch wel erg prijzig.
Het Best Western zijn wij toen volgens mij ook geweest, was dat toevallig het Mardi Grass? Ik was niet zo kapot van dat hotel, dus misschien maar goed dat je het omgeboekt hebt Nadir. Leuk ook in hotel NYNY, wij ook.....
Jaaa, ik ga ook naar Las Vegas dit jaar. Het zal in september worden. Details weet ik nog niet, want die zijn er nog niet. Ik ga wel het topic nog even goed doorlezen, want staan wel goede tips tussen, zag ik zo.
Esther28
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-10 23:38
Leuk Stacey, je hebt nog niet geboekt dan? Tip: hotel aan de Strip..... Ik heb al een excursie uitgezocht via 101 things to do in LV... Wij gaan Las Vegas Haunted tour doen....ubertoeristisch maar wel leuk volgens mij.....
Suzan
Geplaatst: 16-01-10 00:14
Huurauto in Orlando is zeker aan te raden. Van te voren boeken, inclusief benodigde verzekeringen en bij het ophalen van de huurauto je niet allerlei extra verzekeringen aan laten smeren. (Daar zijn ze bij veel verhuurmaatschappijen erg goed in, zeker op Orlando Airport!) Voor minder dan 25 euro per dag heb je aan compact auto incl. benodigde verzekeringen en meerdere bestuurders. (hou er wel rekening mee dat bestuurders onder de 25 jaar een jongeren bestuurderstoeslag betalen) Ook heb je als bestuurder een credit card nodig om een auto te kunnen huren. Nu is een credit card overal in de US weg handig.
Bagage vrijdom op de vluchten van United, is inderdaad aangepast naar 1 stuk ruibagage p.p. max. 23 kilo. Maar als je veel hebt geshopt, voor US$ 50,- kan je op de terugweg nog een tweede stuk bagage inchecken. Is nog wel te overzien.
New York New York ligt super centraal aan de strip. Die achtbaan is wel gaaf. Helaas niet gratis. Ook in Las Vegas is een huurauto wel handig. Je kan in bijna alle hotels gratis parkeren. Las Vegas is behoorlijk uitgestrekt. Voor een taxi rit van ongeveer een kwartiertje ben je al snel 20-25 dollar kwijt. Voor niet veel meer heb je een kleine huurauto. Kan je ook nog eens eens een dagtochtje doen naar bijvoorbeeld de Hoover dam. In Las Vegas kan je trouwens ook flink shoppen. Ook daar heb je Premium Outlet. En al die grote hotels aan de Strip hebben hun eigen shopping mall. Best handig: heb je bijvoorbeeld in een Victoria's Secret een mooi setje gezien die niet meer in je maat is, dan kijk je gewoon een mall verder. Mocht je opzoek zijn naar een paar Western boots, in het verlengde van de Strip, voorbij de luchthaven zit een grote Boot outlet. Verder heb je natuurlijk oneindig veel shows in Las Vegas. O.a. Cirque du soleil heeft diverse shows. Gewoon een paar weken voor je gaat even online checken wat er waar te doen is.
Jammer dat je zoveel dagen op en plek blijft, er is zoveel moois te zien in die regio.
Esther28
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-10 00:26
Suzan thanx voor je tips.... De omgeving hebben we een aantal jaren geleden ook gezien. Hebben een autorondreis gemaakt door CA/NEV/AR/UTAH Juist omdat we toenertijd nog geen hele dag in LV zijn geweest, willen we nu een aantal dagen gaan...