Zon & strand vakantie, waar moeten we heen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Re: Zon & strand vakantie, waar moeten we heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:49

Ik zou zeggen Dominicaanse Republiek ;)
Kost niet heel veel meer dan Europa en is wel een heel stuk mooier :j .

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:57

Ik ga mee met Mirandaatje, ben in 2008 ook naar Tenerife geweest met mn vriend. We zaten in Playa de las Americas, maar je kan alle kanten op. Je bent verzekerd van mooi weer als je in het zuiden zit. We hebben voor twee dagen een auto gehuurd om de rest van het eiland te bekijken, zeker de moeite waard! Door de vulkaan heeft het eiland verschillende klimaten, dus verschillende bomen enzo. We hebben ook nog een boottocht gedaan, helaas geen dolfijnen gezien, maar wel walvissen, dat zag je minder vaak, aldus de gids haha. En we hebben nog een jeepsafari naar de vulkaan gedaan, dat was heel erg gaaf.
Oja en het duiken, je kan daar prachtig duiken, weet niet meer waar wij dat gedaan hebben. We werden wel opgehaald door de duikschool bij het hotel en het was een eindje oostwaarts rijden. Je ging eerst snorkelen om te oefenen en beetje alles te bekijken en vervolgens gingen we duiken met een op een begeleiding, supergaaf. Er schijnen daar zelfs zeepaardjes te zitten, maar die zie je bijna niet.
Maar aan het strand kan je ook mooi snorkelen hoor, moet je wel in de buurt van de rotsen blijven.

Succes met je keuze!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 18:38

Destino: Dominicaanse Republiek wil m'n vriend niet en ik eigenlijks ook niet aangezien dat niet het meest veilige land is. Vriendin van m'n moeder gaat erheen en die werd echt aangeraden om absoluut niet van hun resort af te gaan. Daar heb ik dus absoluut geen zin in, niet als eerste vakantie.

Tenerife klinkt ook erg leuk en had ik zelf ook in gedachten. Dus twijfel nu tussen Tenerife of Rhodos, wordt nog moeilijk! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:05

Jildau schreef:
Tenerife klinkt ook erg leuk en had ik zelf ook in gedachten. Dus twijfel nu tussen Tenerife of Rhodos, wordt nog moeilijk! :D

Lanzerote is ook super!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:14

Jildau schreef:
Bedankt! Maar het is niet onze bedoeling om culturele dingen te gaan doen, musea te bezoeken of kerken ofzo. Ik doel dan meer op dingen zoals quad rijden, dolfijnen zwemmen, op een bananenboot of jetski etc.

Heb net vanmiddag geboekt...en wel Sunny Beach in Bulgarije. Google maar ff, is super mooi en veel watersport!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:19

Tenerife, afgelopen zomer geweest en zoals de rest zei echt fantastisch! er is genoeg te doen :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:50

Jildau schreef:
Destino: Dominicaanse Republiek wil m'n vriend niet en ik eigenlijks ook niet aangezien dat niet het meest veilige land is. Vriendin van m'n moeder gaat erheen en die werd echt aangeraden om absoluut niet van hun resort af te gaan. Daar heb ik dus absoluut geen zin in, niet als eerste vakantie.

Dat is allemaal vreselijk overtrokken. Je kunt gerust het resort af. De bevolking is hartstikke vriendelijk.
Geloof me, ik spreek uit ervaring. Ben er al 8 keer geweest..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 18:35

Het lijkt mij wel een heel erg mooi land en zou er zeker wel eens heen willen maar niet zo als eerste vakantie. En mijn vriend wil er sowieso niet heen..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:41

Is dit jullie eerste vakantie samen dan? :)
Mijn vriend en ik zijn er wel als eerste vakantie samen heen gegaan :j .

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 18:50

Nou we zijn vorig jaar naar Vlieland gegaan. :+ Maar wel de eerste keer buitenland. Voor mij wordt het sowieso de eerste keer buitenland (op Duitsland na) en ook de eerste keer vliegen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:36

Dan is het wel gelijk erg ver vliegen :j