italië 2010.. tips!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:56

http://www.campingviareggio.it/hol/

Ik heb deze camping gevonden en die spreekt mij wel aan omdat ze erg centraal zitten, en ik wil het liefst aan zee. Zat jij ook op deze camping Mae?

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:20

Rome is echt geweldig!

Zeker naar het Vaticaan gaan en naar de St. Pieter Kerk( En de toren beklimmen dat is echt geweldig). Ook kun je naar het Forum Romanum gaan, daar zijn echte overblijfsels van gebouwen van eeuwen geleden..
En vlak bij het Colloseum heb je een enorm park met allemaal dingen uit de oudheid.. Weet de naam ook niet meer, maar dat was ook echt cool en groot...
En je kunt lekker shoppen en je kunt overal met de Metro en bus komen( Een euro) dus dat is niet duur.. Catacomben is ook leuk, wel een stukje van Rome af, ook Nederlandse gidsen beschikbaar enzovoort

Verder ben ik nog naar wat plaatsjes geweest maar daar weet ik de namen niet meer van...
Koop gewoon een boekje over Rome&Omgeving bij de ANWB, daar staat van alles in, en ook over andere steden...

danielle_x

Re: italië 2010.. tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:38

Venetië is echt super druk en hoorde van mensen dat het echt tegen viel. Wij zouden vorig jaar ook een kijkje gaan nemen maar niet gedaan omdat iedereen het te druk vond enz.

Dit jaar staan we op een camping in Toscane dus ben benieuwd :)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:21

Wij zijn iets van 6jaar achter elkaar naar Italie geweest! De mooise plaats
was tot nu toe toscane! Was echt supermooi! En de bloemen riviera of hoe je het ook mag schrijven
is echt een aanrader! Haha eigenlijk is alles wel leuk! Ook gardemeer! :D

Sorlede

Re: italië 2010.. tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:27

Wij zijn vorig jaar naar het gardameer geweest, maar wij gaan altijd in het naseizoen, dus begin september. Dan is het daar niet meer zo druk, dat was wel fijn. Dit jaar gaan we ook zeker weer, alleen is het nu even zoeken naar een huisje/appartement waar onze hond mee mag :)