Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chann schreef:Klopt, wij hebben aan activiteiten bijna niets gedaan en ik kan me voorstellen dat je daar €1000 aan opmaakt, maar ik doelde eigenlijk meer op de reis, hoe die zo duur heeft kunnen zijn? Hadden jullie een heel luxe appartement/hotel of zo?
Chann schreef:Dat zou het kunnen zijn, wij zaten sowieso nog niet in hoogseizoen (begin juni, ivm examenjaar hadden we vroeg vakantie), en een vrij "primitief" appartement (prima voor 10 dagen, maar ook echt niet langer zegmaar
). Of was die €1000 niet per persoon en waren jullie dat bij elkaar kwijt voor reis/appartement?
Chann schreef:'t Verbaast me echt nog steeds hoe duur het is, aangezien wij met z'n 6en maar iets meer dan €1000 kwijt waren
sofje schreef:Hmm... Ben afgelopen jaar naar Sunny beach geweest. Uitgaansleven is helemaal niks. Er zijn wel ontzettend veel kroegen maar in elk zitten vier mensen ofzo. Alleen de glade viking was leuk, maar dat gaat ook vervelen.. Wel leuk dat de gemiddelde leeftijd daar wat ouder was..
Ik wil dit jaar graag naar Spanje, maar heb het idee het daar barst van de 16jarigen en daar heb ik niet zo'n zin in.. Iemand een idee waar dat niet zo is?
edit: haha, dankje lucifertje.. Ibiza dus