Nimber schreef:Ik ben vorig jaar geweest lastminute voor 599
Cuba is niet helemaal mijn ding. zoveel armoe ik voelde me best ellendig daar en dan ben ik toch op heel wat plaatsen geweest (venuzuela(3x) brazillie dom.rep. )waar het ook niet echt rijk is.
vervelende vond ik dat we buiten het resort niet konden gaan en staan waar we wilden.Alleen de vaste excusies waren toegestaan vanuit de staat terwijl ik er graag op eigen houtje op uit was getrokken.
zon zee strand was heerlijk hoor maar ik had graag net even wat meer willen zien.
Wat raar, was er bij jullie geen mogelijkheid om een auto te huuren en daar mee te touren?

Ik ken je probleem hoor! Heb ik ook met een heleboel landen.. 
) meenemen. Dat resulteerde in de beste routes en superplekken om te overnachten (casa's particulars) en te eten. Het eten was veel van hetzelfde, maar soms wisten ze er echt wel wat van te maken. Alleen de rijst met zwarte bonen kon ik op het laatst niet meer zien
en op richting Cienfuegos (aaaaaaaaaaaaah leven de bejaarden-karaoke bar, wat een plezier om 90-jarigen nog te zien dansen
), daarna Trinidad, echt een Cubaans plaatsje zoals je je voorstelt. 's avonds op het plein bij de kerk feest, daarna een disco gevonden in een ruine, heel speciaal.