Yessy schreef:Dan door de douane, die vragen wat je komt doen, gewoon eerlijk uitleggen zo goed als je kunt, ze sturen je echt niet terug! Vervolgens pak je je koffer, die je na 50 meter voor je volgende vlucht weer inlevert.
Ze zijn dus wel erg jumpy op mensen die er gaan werken!! Een meidje dat hetzelfde werk zou gaan doen als ik heb gedaan kon met het eerste vliegtuig weer naar huis omdat ze alles zo netjes opbiechtte!
(een andere die al een paar keer heen-en-weer gependeld had hebben ze er ook tussenuit gevist, moest ook terug. die baalde, want had inmiddels al wel een leven opgebouwd in de usa en een eigen paard..)
Ik ben daar ook wel eens door de politie aan de kant gezet met auto en trailer (lampje trailer deed t niet) en die k*t-agent ging me daar toch een partij onbeschoft tekeer... En ook hij bleef proberen mij zover te krijgen dat ik toegaf dat ik er werkte (tsja... die kerel was blijkbaar ook niet helemaal achterlijk) Moet je aardig sterk in je schoenen staan om op zo'n moment echt je mond te houden.