Op vakantie met mams!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:16

woow Klaasje dat klinkt bijna perfect!
Maar daar hangt vast een zeker ook een pittig prijskaartje aan... :))

ingvdh

Re: Op vakantie met mams!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:34

costa del sol in spanje, daar hebben wij (mijn mans en ik) ons wel vermaakt.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 18:21

Klaasje schreef:
Ik ben 3 jaar terug, in de herfst, met m'n moeder en zus op vakantie geweest naar Lefkas, Griekenland. Een ontzettend mooi eiland, waar je vanalles hebt. Omdat wij buiten het hoogseizoen zaten was er weinig toerisme (vonden we wel fijn), dus je had de mooiste stranden (die in de werelds mooiste stranden top10 stonden) voor jezelf. Veel leuke eettentjes, een leuke boulevard en een klein, gezellig winkelcentrum.
Je zag hier nog veel oude bevolking, die ook nog allemaal oude 'ambachten' deden, best wel leuk en interessant om te zien hoe die mensen leefden. Ook heel gastvrij allemaal.
De temperaturen waren ook nog heerlijk in die periode.
http://www.grieksegids.nl/lefkas/

Echt een aanrader!

Met 1 woord WAUW!!
Zit op die site te kijken wat een super mooie appartementen etc etc!
Ik ga hiermee zeker even naar me moeder!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:05

Gezellig Dees!
Ik ben hier een paar keer geweest, ben er super tevreden over! http://www.orkaclub.com/nl/index.htm

Bij Fethiye en Oludeniz, wat rustiger en relaxter als Marmaris, Alanya etc. Maar zeker niet saai! Mooie omgeving, google maar eens :).

Als je volgend jaar gaat, kom je ons mss nog wel tegen met Zoë ;). Moeten nu een paar jaartjes wachten tot we weer verre reizen kunnen maken...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 11:07

Zitten idd mooie plekken bij zeg!!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:12

Ik weet natuurlijk niet hoe ver weg je wilt, maar Egypte is een heel erg mooi land! En verder zijn er in Spanje, Italië, Griekenland en dergelijke natuurlijke ook prachtige plekken :j

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:15

Misschien Kroatie? Daar hoor ik ook hele enthousiaste verhalen over. Landen als Indonesie enz. zou ik niet doen. Het zou mij te ver weg zijn voor een weekje. Daar moet je m.i. minimaal 14 dagen heen om op een leuke manier van het land te kunnen genieten.

Een andere optie kunnen de kanaal eilanden zijn. Niet zo ver weg, met een bijzondere mix aan culturen en bovendien mooie stranden.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:55

Ik zie Egypte voorbij komen, als je het leuk vind om met mij en een aantal BN'ers, cameraploegen, tijdschriften en 170 man naar Egypte te gaan, ik heb nog een paar plekken over voor in September...hihi. :+
All-in, super hotel, leuke excursies (dolfijnen zwemmen, kameelrijden, duiken, etc.).

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:57

Griekenland/Kreta!
In 1 woord geweldig. Ik heb daar heerlijke vakanties gehad met mijn ouders.
Mijn ouders zijn van de cultuur en natuur, mijn zusje en ik van de zon, zee, strand en shoppen. :P Voor ons allemaal was er genoeg te doen, heerlijk.

Ja, voor mij staat Griekenland/Kreta op 1, al is Mallorca ook lekker!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:02

k ben op vakantie geweest vlakbij venetie.(italie)
superveel cultuur en je kan er ook nog eens leuk winkelen en leuke terassen. strand heb je daar ook heelveel.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:31

Ik heb net een reisje geboekt naar Cinque Terre in Italie. Prachtig gebied (staat op de werelderfgoed lijst van Unesco), aan de kust, 5 fantastische en pittoreske dorpjes en nabij kleine treinstations. Het ligt ca. 100 km bij Pisa (en Genova) vandaan, een dag Pisa (of zelfs een dagje Florence) is dus ook prima te doen (reize met de trein is heel goedkoop in Italie). We zijn met z'n tweetjes 555 euro kwijt incl. vliegtickets (Transavia naar Pisa) en appartement.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:37

Lanzarot, een van de (spaanse) canariesche eilanden.
Porto del carmen ofzo zaten wij.
Lekker overdag de zee in, kan lekker gewinkeld worden en ook een boulevaard van een paar kilometer waar je 's avonds wel een terrasje kan pakken ;).

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 00:34

[LZP] > [BI]

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:21

Leuk joh..ik ga altijd op vakantie met mn moeder en vaak gaat er dan een vriendin van me mee..Vind het gezellig met mn moeder, terwijl andere vrienden graag met elkaar gaan.

Turkije is een aanrader, maar Griekeland ook..zowel strand, zee en zon als veel cultuur en leuke excursies die zeer zeker de moeite waard zijn. Ik ben nl niet zo van het cultuurgedoe, maar als het makkelijke excursies zijn ga ik nog wel met mn moeder mee, haha..(en zij dan voor mij varen een dag, heerlijk op de boot).

Veel plezier!