xXGRIETJEXx schreef:Allemaal zeer bedankt voor de reactie's.
Ik had de Efteling site al bekeken, maar van mensen die er geweest zijn krijg je veel meer echte info vind ik.
We gaan het gewoon doen, we nemen haar op sjouw mee door het sprookjes bos en zien vanzelf wat ze ervan vind!
Ik denk zelf (na het horen van alle verhalen en het zien van filmpjes) dat ze de dag van dr leven krijgt, ze is namelijk helemaal gek van de Sprookjesboom (van TV) en alle soorten sprookjes die er bestaan.
Moet een geslaagde dag worden voor haar (en voor ons natuurlijk ook).
We zitten op het moment wanneer we gepland hadden om heen te gaan een half uurtje (ongeveer) van het park af, vrienden van ons zitten daar op de camping en die gaan ook mee.
Wat betreft de buggytip van iemand hier uit het topic, absoluut neem ik de buggy mee, die zal na een lange dag wel niet meer op dr beentjes kunnen staan.
Alvast heel erg veel plezier.
Als ze gek is van de sprookjesboom kan ik de sprookjesshow echt aanraden.
Deze wordt in het sprookjesbos gehouden. Ik denk dat ze de tita tovenaar show ook erg leuk vind dan. 
Bij de ingang van het park kun je een gratis foldertje mee nemen met de plekken en tijden van de shows, vraag
het desnoods even aan het personeel als je het foldertje niet kan vinden.
Aangezien veel mensen moeite hebben met het kinderhofje (leuke interactieve speeltuin) te vinden:
Op het vogelrokplein (zie je vanzelf staat een enorme vogel) is een terras met een glazen wand.
Wanneer je die aan je linkerkant houd vind je vanzelf de ingang van het kinderhofje.