Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Midasje schreef:Oh zo ja vind het voor het kind eigenlijk ook wel zielig zo'n lange vlucht. Je moet met kinderen toch wel een klein beetje in de buurt blijven.
tita schreef:Ik vind dat ouders ook eerlijk moeten zijn, weet je dat je een dreumesje hebt die een bui kan krijgen, doe het dan niet ga of dichterbij of wacht een paar jaar maar waarom zou je ook al is het maar 3 uur met een krijsend kind gaan zitten.
Voor jezelf omdat JIJ als ouder zijnde met vakantie wilt.
WowAmigo schreef:Midasje schreef:Oh my god een nanny wat sneu,en zelf ergens anders gaan zitten
Is wel de oplossing als je zelf niet 10 uur lang in het gekrijs wil zitten!
tita schreef:Ik vind dat ouders ook eerlijk moeten zijn, weet je dat je een dreumesje hebt die een bui kan krijgen, doe het dan niet ga of dichterbij of wacht een paar jaar maar waarom zou je ook al is het maar 3 uur met een krijsend kind gaan zitten.
Voor jezelf omdat JIJ als ouder zijnde met vakantie wilt.
tita schreef:Avaluna ik ben zo iemand die gewoon hard opzegt neee geen kind in het vliegtuig.
Vanuit Hongkong naar Cairns een jankend kind achter me gehad vreselijk en voor mij vind ik het erger dan voor die ouders ik heb er niet om gevraagd.
tita schreef:wowamigo er is niks mis met Nederland
tita schreef:Is ook het beste, Tita. Heb je ook geen last van krijsende kinderenik ben vorig jaar ook gewoon thuis gebleven
tita schreef:Nou, naar Frankrijk lijkt me dus al te lang. Ik denk er echt wel over na hoor, langer dan drie uur wil ik ook niet in het vliegtuig zitten, IK heb namelijk ook geen zin in krijsende kindjes!maar met de auto naar frankrijk ben je er binnen aantal uur anders zou ik gewoon voor spanje gaan iig niet langer dan 3 uur vliegen en waarschuw me ff
WowAmigo schreef:Ow griekenland, niet aan gedacht, dacht dat dat te ver vliegen was. Oooooh ik ben gek op Griekenland!!
@Rebel_Jits, nee klopt, die van mij zijn ook heul lief! Hihi, voor de oudste ben ik niet bang dat ze vervelend wordt, die kleinste heet alleen niet voor niets Isolde-de-bolder, Isolde-Hooligan, Henkie-huisgevaar...