Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Countrygirl, ik heb je website bekeken, wat ontzettend gaaf zeg!!
Ik heb alle tips opgezocht via Google en maps.google en ga ze allemaal noteren! Sintra bijv. is echt om de hoek! En we waren al van plan om eens richting de Algarve te rijden, dus dan kunnen we makkelijk even bij Porto Covo stoppen.
countrygirl schreef:Iwandy: onze KPN werkte wel in Lissabon.
T-Mobile weet ik niet zo direkt....
Vodafone heeft ook zowat overal landelijke dekking.
Fijne vakantie!!
Lusitana schreef:countrygirl, waarom zet je (als het jullie site is dan) sonho vóór cabana ?
Ik zie dezelfde fout ook voorbij komen met iemand die een website heeft "sonhocavalos". Droom dit-of-dat laat zich helemaal niet zo vertalen. Als je droom voorop zet, zegt wat er achter komt iets over de droom.
Je hebt het dus over een hutdroom en zij over een paardendroom. Denk niet dat dát precies de bedoeling is.
Een droom iets is een iets de sonho of voor internet gebruik: iets-sonho.
Maar goed, Hollanders zal het denk ik verder weinig uitmaken, maar het komt heel spraakgebrekkig over
Mas schreef:Voor mij gaat het nu ook opschieten,
vrijdag om kwart over 5 (ochtend!!!) vlieg ik richting Portugal
Ik ben heel erg benieuwd naar het land, lijkt me echt gaaf
marialva schreef:als je van winkelen houdt zou ik je willen adviseren shopping centre Colombo dat is echt zo gaaf daar en echt mooie en leuke winkelsik zou zeker de winkel van Cavolinho aanraden mooie tassen en leder ware met paarden erop
het zit in Lissabon zelf, dan is Cascais en Sintra erg mooi , in lissabon zelf kan je de oude gebouwen bewonderen, en ook leuk shoppen
Iwandy schreef:Mas schreef:Voor mij gaat het nu ook opschieten,
vrijdag om kwart over 5 (ochtend!!!) vlieg ik richting Portugal
Ik ben heel erg benieuwd naar het land, lijkt me echt gaaf
Wij vliegen om 7 uur s'avonds.Veel plezier en sterkte met het vroege opstaan
![]()
grietsjuh schreef:Wij zijn vorig jaar twee weken in de Algarve geweest!
Helaas was het toen 50+ graden waardoor we weinig gezien hebben! Ik wil zeker nog een keer terug naar dit land om de rest ook te bewonderen en dan niet alleen de zuidkust!