@Tinky12 wat voor kussen bedoel je precies??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joozz schreef:@Tinky12 wat voor kussen bedoel je precies??
Tinky12 schreef:Ik heb er een van dit merk http://www.airport.ca/news/Let-the-Cont ... 023022.php
Een echt knuffelkussenzonder reis ik niet
![]()
xxsweet schreef:Waar heb je die gehaald? Hij ziet er echt fijn uit haha. En geeft hij ook wat steun in de nek? Anders koop ik zo'n ander dingetje wat om je nek heen zit anders hou ik het niet vol..
LadyLynn schreef:ik ben vorig jaar naar Curacao geweest, was 9á10 uur vliegen ongeveer. Ik had hele sterke pillen bij, want ik ben als de doods voor vliegtuigen. Dus ik ben vrijwel hele tijd knock geweest. Maar de tijden dat ik wakker was, hadden we zo'n klein tv-tje gehuurd in het vliegtuig, en ik had een ninendo DS bij. En nog wat leesboekjes. Maar probeer vooral een kussen mee te nemen dat je kunt slapen, want dan gaat de tijd toch altijd het snelst...
Naz schreef:Voordeel is als je eenmaal in NZ bent geweest dat je alle vluchten daarna kort vindt
Naz schreef:Ik had het op de terugweg wel gehad, de 10 uur Auckland - Singapore gingen best vlot, toen 4 uur in Singapore doorgebracht en de 13 uur terug naar Amsterdam vielen toen wel heel zwaar.
En Singapore Airlines is toch wel een stukje relaxter dan KLM...
Oamaru schreef:Ik vloog met Britisch airways, zal voor de grap mijn vluchtschema even vertellen.
...
Dan heb je het wel gehad.