Bestaan er landen waar het altijd warm is?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Bestaan er landen waar het altijd warm is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:47

Ik weet dat het in Spanje niet altijd warm is. Maar de temperatuur vind ik het hele jaar door heerlijk.
Dat zou dan ook mijn grootste wens zijn, emigreren naar Spanje :)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:48

Egypte is ook het hele jaar door wel lekker warm, alleen zou ik daar toch niet snel gaan wonen persoonlijk. :o

Ik wil later ook emigreren, naar Zuid Frankrijk of Spanje ofzo.. Is het niet het hele jaar warm en zonnig, maar het percentage zon ligt daar toch wel ruim hoger dan hier in Nederland!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:09

Het kan in de winter goed koud zijn in Frankrijk en Spanje hoor, vergissen jullie je daar ajb niet in! Voor de rest zijn het prachtige landen, dus kan me voorstellen dat iemand daar wil wonen! :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:55

LZP -> BI

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:08

Curaçao, heb daar 10 jaar gewoond en het is nog nooit kouder geweest dan 21 graden.. Had toen ook nog nooit sneeuw gezien :')

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 23:35

ARUBA..... geweldig :D :D ... Altijd warm, in de avonden koelt het af tot 25 graden, dus nog steeds heerlijk. Je hoeft nooit na te denken wat je aandoet, gewoon korte broek en topje... en teenslippers natuurlijk.

Als ik klaar ben met mijn school ga ik terug. In het begin denk je inderdaad van, wow aruba is wel klein, maar als je er ongeveer 3,5 maand heb gezeten ben je over dat punt heen en is het gewoon geweldig en na 6 maanden wil je dan helemaal niet meer terug...

Aruba heeft dan toch veel, de stad, de mooie stranden, de wat rustigere plekken, de toeristische plekken en de onzettend mooie natuurplekken waar de toeristen nog niet eens komen en zelfs de meeste stagiares ook niet. Het eiland heeft zoveel verschillende kanten. Ik weet niet of ik er de rest van mij hele leven kan wonen, maar zeer zeker een groot deel ervan. Ik ben sowieos niet van plan om op één plek de rest van mijn leven te blijven wonen.

Maargoed, je moet natuurlijk wel van een eiland gevoel houden, ik vind sowieso Aruba veel mooier en relaxer dan Curacao.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:38

Colombia, aan de kust. Altijd lekker warm, ook 's nachts.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:53

Karin schreef:
galley schreef:
Wij verhuisden naar Australië, want daar was het lekker warm, nouja, in de winter liep je alsnog met een vest aan..
Je went eraan hè...

Haha, ik ook. Ik heb 'hartje winter' (juni/juli) twee maanden zo'n 150 km ten zuiden van Cairns gewoond. Na twee weken trok ik 's morgens ook een trui aan als ik van huis ging en als ik 's avonds buiten zat. Het was toch wel frisjes, die winternachten met een graad of 18. :D

Heel herkenbaar. Toen wij vanuit Darwin, 42 graden en hele hoge luchtvochtigheid, in Cairns, 32 graden, kwamen vonden wij het al fris.. overdag...dus liepen wij dan al met een trui aan :D

Landen waar het altijd warm is zijn er genoeg trouwens. Maleissie is ook een goed voorbeeld of Indonesie en nog veel meer.

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:56

Als je ook voor een mooi land wilt gaan dan zou ik zeggen Australië, alhoewel het daar ook vreselijk kan regenen.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:56

Ik ga in februari voor 3 maanden stage lopen in Suriname. Daar is het ook altijd wel lekker warm, alleen regent het er nogal vaak. :\