yeahhhh tsjechie here I come

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 15:24

tja ik kan zeggen wat ik wil, je luisterd toch niet. ik heb de vorige eigenaar ook gebeld omdat ik ze liever niet weer ergens anders plaats maar die wil ze ook niet terug. ik ben echt wel gesteld op deze twee dames maar het gaat gewoon niet. ik wil trouwens dat dat gezeik nu eens over is. je reageert behoorlijk off topic en ik heb een mod gevraagd de off topicv reacties weg te halen. als je wilt schreeuwen dan doe je dat maar per pb. het is niet eerlijk om mij zo openbaar zwart te maken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 15:26

je ging toch een veulen kopen? of ben ik nu in de war met iemand anders?
waar ga je die laten dan?

slimmerik

Excuus Lonneke dat je dat zo voelt. Is niet mijn bedoeling. Maar ik reageerde enkel op een zin uit je openingspost.

Kimonoo

slimmerik schreef:
Tuurlijk moet ik dit accepteren. Het is háár keuze. Net als die honden en katten die uit de auto's worden gedumpt vóór de vakantie.

Ook die mensen worden door mij een prettige vakantie gewenst hoor :j Gewoon iedereen in hun waarde laten zeg ik dan maar !!

Dat is iets anders natuurlijk, ze dumpt ze niet! Blijkbaar is ze er toch niet helemaal blij mee.. En dan is het beter dat ze ze weg doet. Anders zul je toch zien dat die andere kat meer aandacht krijgt en dat soort dingen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 15:28

Kimonoo schreef:
slimmerik schreef:
Tuurlijk moet ik dit accepteren. Het is háár keuze. Net als die honden en katten die uit de auto's worden gedumpt vóór de vakantie.

Ook die mensen worden door mij een prettige vakantie gewenst hoor :j Gewoon iedereen in hun waarde laten zeg ik dan maar !!

Dat is iets anders natuurlijk, ze dumpt ze niet! Blijkbaar is ze er toch niet helemaal blij mee.. En dan is het beter dat ze ze weg doet. Anders zul je toch zien dat die andere kat meer aandacht krijgt en dat soort dingen.

Waar denk je dat deze beesten blijven als ze niet verkocht worden voor ze vertrekt? Ze heeft geen geld over voor asiel of pension.

Kimonoo

Re: yeahhhh tsjechie here I come

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 15:29

Nou... ik hoop toch niet dat ze zoiets zou doen dat zou wel heel erg zijn..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 15:32

als ze nog niet weg zijn voor ik ga blijven ze gewoon lekker bij mij. ze lopen mij niet in de weg, ik ben echt wel gek op ze maar mijn eigen kat word gewoon constant aangevallen. vanaf de 1e dag dat ik ze had. jij schilderd me nu wel heel erg zwart af. en nee, ik heb geen geld voor een pension, maar naar een asiel gaan ze absoluut niet. ik wil dat je echt ophoud met mijn topic te verzieken, ik word hier echt niet goed van. ga maar eens een mod pben want dit kan echt niet

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:57

Kimonoo schreef:

Dit is anders al wel het zoveelste beest 'waar het niet mee klikt'... Dus of je het nou dumpen noemt of niet, feit blijft dat ze continue in haar eigen valkuil trapt. Hebben hebben hebben en dan toch maar weer weg doen als er iets tegen zit.

Bah :(

En het is overigens niet zwartmaken wat Slimmerik doet, het is gewoon de keiharde waarheid Lonneke...............

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 19:02

zullen we het even ontopic houden? ik heb echt mijn buik vol van mensen die mij steevast zwart willen maken. ik zorg prima voor mijn beestjes dus hou alsjeblieft op met al mijn topics te bevuilen met jullie gezeik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:04

Wat jammer zeg Lonneke dat je dan niet bij de geboorte van je kittens kan zijn die bij op komst zijn...Maar neem aan dat de mensen die erop gaan passen er wel op willen letten? :)

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:05

jeetje wat een gezeur hier.. lekker hoor andermans topic verzieken..doe dat dan via pb als je er zonodig ruzie over moet maken. wat een hoop zeikerds zitten er eigenlijk op bokt tegewoordig..
sorry lon.. hoop dat je veel plezier gaat hebben daar..wel fijn dat je terug ook nog mee kan rijden met de auto, is ook zo gezellig samen reizen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:06

lonneke schreef:
zullen we het even ontopic houden? ik heb echt mijn buik vol van mensen die mij steevast zwart willen maken. ik zorg prima voor mijn beestjes dus hou alsjeblieft op met al mijn topics te bevuilen met jullie gezeik

Misschien moet je je dierenleven gewoon niet meer online zetten...... Kan je er ook geen kritiek op krijgen. :n :n :n

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 19:06

ALS ze al zwanger is dan komen ze pas half juni en ik ben zelf eind mei al terug. ik had daar ook langer kunnen blijven maar ik wil zeer zeker zelf voor de poes zorgen als ze moet bevallen, dus wat zeur je nou. je moet nu echt op gaan houden want ik word je goed zat.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 19:07

akerna schreef:
jeetje wat een gezeur hier.. lekker hoor andermans topic verzieken..doe dat dan via pb als je er zonodig ruzie over moet maken. wat een hoop zeikerds zitten er eigenlijk op bokt tegewoordig..
sorry lon.. hoop dat je veel plezier gaat hebben daar..wel fijn dat je terug ook nog mee kan rijden met de auto, is ook zo gezellig samen reizen.

ik ga daar zeker van genieten. het is daar nu heerlijk weer en we gaan lekker veel met de paardjes doen. komt helemaal goed :9

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:09

mooi zo want dat verdien je echt wel ff lekker ertussenuit (en dan nog lekker met paarden werken wat wil je nog meer )

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 19:10

Nadir schreef:
lonneke schreef:

Misschien moet je je dierenleven gewoon niet meer online zetten...... Kan je er ook geen kritiek op krijgen. :n :n :n

of misschien moeten jullie gewoon mijn topics niet lezen als het je zo stoort. ik maak zelf wel uit wat ik plaats. het zou toch van de zotte zijn dat ik niet meer op bokt mag zetten dat ik op vakantie ga?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:16

lonneke schreef:
het zou toch van de zotte zijn dat ik niet meer op bokt mag zetten dat ik op vakantie ga?

Dan moet je ook niet zeuren dat je reacties krijgt waar je niet op zit te wachten.

Gezien eerdere topics had je dit al aan kunnen zien komen....

Als je elke keer reacties krijgt die bijna allemaal hetzelfde zijn dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:16

lonneke schreef:
ALS ze al zwanger is dan komen ze pas half juni en ik ben zelf eind mei al terug. ik had daar ook langer kunnen blijven maar ik wil zeer zeker zelf voor de poes zorgen als ze moet bevallen, dus wat zeur je nou. je moet nu echt op gaan houden want ik word je goed zat.

Dan vertel jij niet helemaal de waarheid, jou woorden zijn amelijk zelf dat je poes een paar weken geleden gedekt is, vidn je het dan vreemd dat ik die vraag stel of je aanwezig wil zijn bij de geboorte van
je kittens op zich toch een hele gewone vraag? Noem het maar bezorgdheid hoor.
Maar wat jij zegt klopt dus niet echt, je poes is vorrige week gedekt, zeg dat dan meteen dan heb je idd geen zorg om de geboorte en dit had je toch ook gewoon vriendelijk kunnen vertellen?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 19:24

mkijn peos is op 12 april ontsnapt en toen waarschijnlijk gedekt. het is ook nog niet zeker dat ze zwanger is maar goed, dat doet er nu ook niet toe. jullie zitten nu mijn topic te bevuilen met jullie gezeik en dat moet gewoon stoppen. ik ben ook echt niet van plan om dan maar niet meer te posten want ik wil het bokken niet door een stelletje loopse teven laten bevuilen. ik word het nu echt zat en heb op alle topics die jullie steeds bevuilen getemd naar de mods. laat zij het maar uitzoeken met jullie. ik ben hier echt klaar mee

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:28

Moderatoropmerking:
Hier maar even een slotje voor overleg