Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Tuurlijk moet ik dit accepteren. Het is háár keuze. Net als die honden en katten die uit de auto's worden gedumpt vóór de vakantie.
Ook die mensen worden door mij een prettige vakantie gewenst hoorGewoon iedereen in hun waarde laten zeg ik dan maar !!
Kimonoo schreef:slimmerik schreef:Tuurlijk moet ik dit accepteren. Het is háár keuze. Net als die honden en katten die uit de auto's worden gedumpt vóór de vakantie.
Ook die mensen worden door mij een prettige vakantie gewenst hoorGewoon iedereen in hun waarde laten zeg ik dan maar !!
Dat is iets anders natuurlijk, ze dumpt ze niet! Blijkbaar is ze er toch niet helemaal blij mee.. En dan is het beter dat ze ze weg doet. Anders zul je toch zien dat die andere kat meer aandacht krijgt en dat soort dingen.
Kimonoo schreef:Dat is iets anders natuurlijk, ze dumpt ze niet! Blijkbaar is ze er toch niet helemaal blij mee.. En dan is het beter dat ze ze weg doet. Anders zul je toch zien dat die andere kat meer aandacht krijgt en dat soort dingen.
lonneke schreef:zullen we het even ontopic houden? ik heb echt mijn buik vol van mensen die mij steevast zwart willen maken. ik zorg prima voor mijn beestjes dus hou alsjeblieft op met al mijn topics te bevuilen met jullie gezeik
akerna schreef:jeetje wat een gezeur hier.. lekker hoor andermans topic verzieken..doe dat dan via pb als je er zonodig ruzie over moet maken. wat een hoop zeikerds zitten er eigenlijk op bokt tegewoordig..
sorry lon.. hoop dat je veel plezier gaat hebben daar..wel fijn dat je terug ook nog mee kan rijden met de auto, is ook zo gezellig samen reizen.
Nadir schreef:lonneke schreef:zullen we het even ontopic houden? ik heb echt mijn buik vol van mensen die mij steevast zwart willen maken. ik zorg prima voor mijn beestjes dus hou alsjeblieft op met al mijn topics te bevuilen met jullie gezeik
Misschien moet je je dierenleven gewoon niet meer online zetten...... Kan je er ook geen kritiek op krijgen.![]()
![]()
lonneke schreef:het zou toch van de zotte zijn dat ik niet meer op bokt mag zetten dat ik op vakantie ga?
lonneke schreef:ALS ze al zwanger is dan komen ze pas half juni en ik ben zelf eind mei al terug. ik had daar ook langer kunnen blijven maar ik wil zeer zeker zelf voor de poes zorgen als ze moet bevallen, dus wat zeur je nou. je moet nu echt op gaan houden want ik word je goed zat.