Tips voor zonvakantie voor 2 jonge meiden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:23

Ik ging normaal naar Kreta, Rethymnon, met een vriendin, maar het is afgelast omdat er te weinig geïnteresseerden waren.. Ik vond dat het er super leuk uit zag; zon, zee, strand, openbaar vervoer vlakbij en ook interessante bezienswaardigheden. Heb er echt zooo'n spijt van dat het niet door gaat!! En het eten is in Griekenland ook heel doenbaar, net zoals openbaar vervoer (spotgoedkoop!) etc. Dus dan zit je wel goed. :j

Koblenz

Re: Tips voor zonvakantie voor 2 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:27

Ik ben vorig jaar met 4 vriendinnen (allemaal rond de 20) naar Bulgarije geweest met gogo. Erg naar mn zin gehad!!! eten en drinken hartstikke goedkoop, super lekker weer, leuke mensen, leuk uitgaan, kortom helemaal goed;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 00:45

[LZP] > [BI]

mienemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:47

Bonechi_ schreef:
mienemuis schreef:
Al deze info bewaren en last minute boeken! Ben vorig jaar met een vriendin naar Gran Canaria geweest, last minute bij D-reizen, voor 199 euro zaten we een week in een appartement incl. vliegreis en wie weet wat voor bodemprijzen er nog gaan komen nu.. Was overigens wel in de laatste vakantie week, vandaar natuurlijk de prijs ;-)

Lukt dat ook nog half augustus dan?

Sorry, zie het nu pas. Tja, dat weet ik dus niet, dat is echt gokken. Wij hadden toen gezegd, maakt niet uit waarheen, als het maar goedkoop is en er zon, zee en strand is en zijn gewoon naar het reisbureau gegaan. Ze hadden toen ook een Mallorca reis, ook in die prijsklasse, maar dan moest ik de volgende dag al vroeg vertrekken en dat zag ik qua regelwerk niet zitten. Wat de bokker onder mij zegt (sorry, even niet naar de naam gekeken) dat kan kloppen, want zij heeft het nu al geboekt. Is echt een Last Minute kwestie, maar dat moet je natuurlijk wel aandurven ;-)

Bonechi_

Re: Tips voor zonvakantie voor 2 jonge meiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 20:35

Ja das altijd tricky natuurlijk! ;)

keuzes keuzes! Er is zoveel leuks!