KLM is de goedkoopste op dit moment....maar goed heb nog steeds geen groen licht van mijn werk. Denk ook dat het een andere bestemming gaat worden.
WhiteRose
Geplaatst: 29-03-09 15:41
Ik heb zowel Spanje als Portugal in mijn eentje doorgetrokken, en beide waren zeer de moeite waard en goed te doen. Dan kom je idd ook meer richting je budget uit. Gewoon gaan en genieten!
moonsparkle
Geplaatst: 06-04-09 15:01
Ik zou echt heel graag in Australie willen backpacken volgend jaar. Iemand tips van organisaties oid?
Njen
Geplaatst: 06-04-09 16:07
moonsparkle schreef:
Ik zou echt heel graag in Australie willen backpacken volgend jaar. Iemand tips van organisaties oid?
Ik geloof activity international? Ben ik hier meerdere keren op bokt tegengekomen als aanrader
Bismarck
Geplaatst: 06-04-09 16:18
Ik ben drie weken geleden in Oekraïne geweest, niet wezen backpacken. Maar ik zou het je niet aanraden als meisje alleen. Ik voelde me 's avonds niet helemaal veilig alleen, vooral niet in de metro. Maar het platteland daarintegen wel weer. Daarnaast is het drankgebruik heel groot, vanaf een jaar of 12 staan ze met flessen in de hand in de ondergrondse. Je moet er op rekenen, dat nauwelijks iemand engels spreekt. Het handigst is als je russisch spreekt. Dat verstaan de meeste heel goed. Daarnaast is er geen luxe het is ongeloofelijk arm. Op het platteland was geen elektriciteit, stromend water, soms hadden ze gas. Het heeft op mij heel veel indruk gemaakt. Maar ik zou zeker terug willen.
moonsparkle
Geplaatst: 06-04-09 16:22
Oekranie is wel wat anders dan in Australie, of was dat naar iemand anders gericht ?
Njen
Geplaatst: 06-04-09 16:25
moonsparkle schreef:
Oekranie is wel wat anders dan in Australie, of was dat naar iemand anders gericht ?
ja daar ben ik vorig jaar al geweest Ik wil naar balkan landen dit jaar.. (turkije bulgarije bosnie/joegoslavie, albanie, moldavie en evt griekenland )
Ik wil ook dit jaar gaan, voor het eerst weliswaar en waarschijnlijk ook alleen (moet ouders nog even overtuigen). Ik kan meerijden naar Denemarken en daar staat ook de vader van mijn pony dus wellicht dat ik daar even rond ga struinen. Maar ik ben echt nog aan het rondkijken dus dit is wel een hadig topic
Njen
Geplaatst: 07-04-09 09:25
Ik ga wrs ook, maar dan wel middenin de zomer... Ik zit wel te denken aan Scandinavië en dan richting het zuiden o.a. door Berlijn, Wenen enz naar Spanje ofzo...
scandinavie zou ik absoluut niet doen als je niet veel geld hebt..
Njen
Geplaatst: 07-04-09 11:53
MoonChloe schreef:
scandinavie zou ik absoluut niet doen als je niet veel geld hebt..
Ik weet het, maar wrs wil een vriend mee en die wil daar graag heen Ik wil graag naar Rusland, maar dat zou ik nooit in me eentje doen, dus misschien kan ik hem strikken