Vragen snachts vliegen, hoe doen jullie dat? winkels open?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:46

Ik werk zelf op schiphol. Sommige winkels zijn 24 ur open (mac en burgerking geloof ik) Achter de douane is alles zo'n beetje open 1,5 uur voor de eerste vlucht.
Het verschilt per vertrekhal wanneer de eerste vlucht is.

Vertrekhal 1 is bv soms om 3 uur al open terwijl wij in vertrekhal 3 standaart om 5 uur open gaan.

BTW: Elk vliegtuig kan neerstorten, TA staat nou niet bepaald op een zwarte lijst ofzo, het kan morgen net zo goed bij de klm gebeuren of met transavia.

Ntlie_

Re: Vragen snachts vliegen, hoe doen jullie dat? winkels open?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:35

Ik ben afgelopen oktober om half 2 op Schiphol geland en eer we de douane door waren, was het alweer een uur later. We waren met de trein naar Schiphol gegaan op de heenreis en we moesten ook weer met de trein terug. Hebben de hele nacht op Schiphol doorgebracht. Er zijn een paar eettenten open, waaronder de Burger King inderdaad.

Tsja, leuk is anders maar je kunt er best 's nachts vertoeven voor of na je vlucht. Er zijn altijd wel mensen bezig en er lopen altijd wel vakantiegangers rond die terugkomen of vertrekken. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:50

Cowgirl schreef:
BTW: Elk vliegtuig kan neerstorten, TA staat nou niet bepaald op een zwarte lijst ofzo, het kan morgen net zo goed bij de klm gebeuren of met transavia.

Dat wilde ik ook net zeggen. TA is gewoon een goede vliegmaatschappij ;)

Maar waarom in hemelsnaam ga je om 3 uur op schiphol zijn als je om 620 vliegt! Zou me doodvervelen als ik dat zou doen. Bij zulke korte vluchten ben ik er altijd gewoon een uur van te voren, denk dat je het makkelijk red als je er gewoon om 500 ofzo bent. Kun je langer slapen, en de treinen rijden dan gewoon al ;)