Steden die leuk zijn voor een weekendje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 22:14

Karin je hebt het me moeilijk gemaakt, Stockholm ziet er ookwel erg leuk uit en is wat makkelijker qua vervoer heb ik het idee vanaf het vliegveld? Enig idee hoe het daar geregeld is en ook met hotels?

Karin

Re: Steden die leuk zijn voor een weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:15

Dat zou ik je niet durven vertellen... Ben twee keer in Stockholm geweest, maar twee keer met de auto en beide keren heb ik toen bij mensen thuis overnacht. Ik vond het wel een heerlijke stad om rond te lopen, te shoppen en foto's te maken. :j

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 22:16

Ok, als mensen nog tips hebben, het word Stockholm, Barcelona of Girona, maar de laatste kan ik geen hotels vinden die in het centrum zijn :+

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:19

En als je op Gerona zoekt? Dat is de officiële Spaanse naam, in het Catalaans is het Girona.

[Edit] Via www.hotels.com vind ik 51 hotels in en bij Gerona.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:32

Njen schreef:
Ok, als mensen nog tips hebben, het word Stockholm, Barcelona of Girona, maar de laatste kan ik geen hotels vinden die in het centrum zijn :+

Wij hebben toen overnacht in een hotel in het nieuwe gedeelte. Moest je wel een stukje lopen voor je in het oude centrum bent. Hotel was overigens niet echt fantastisch, zou de naam ook niet meer weten.
Misschien een idee om de lonely planet te kopen? Dan heb je meteen allerlei andere tips waar je wat aan hebt ;)

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:37

Ik ben dit weekend naar antwerpen geweest, gewoon met de trein, je was er zo. Je kan ook heel goed winkelen daar, en op zondag is er een vogeltjesmarkt, met allemaal dieren en leuke dingen enzo.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 18:55

Antwerpen is voor mij zonde, als ik straks mijn rijbewijs heb ben ik daar binnen korte tijd :) Mijn vriend wil graag naar ierland, naar Dublin, maar ik heb geen idee of dat leuk is? Zag er niet zo heel leuk uit, maar kan me vergissen. Is dat een boekje lonely planet?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:57

Antwerpen is ook wel leuk en niet ver weg :) (weet niet of 't al genoemd is) Maar wel vrij prijzig vind ik zelf..

Anders zou ik naar Londen gaan, altijd goed :D En veel leuke dingen om te bekijken (Big Ben, London Eye enz)

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:08

Oh nee Dublin lijkt me juist gaaf! Daar ga ik in maart heen voor 15 euro heen en terug, en Ierland is moooooi :+:!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:10

Dublin is leuk ja! :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:25

Dan denk ik dat ik mijn vriend maar blij ga maken :+ Hij kan goed engels spreken en ik zag dat vanaf het vliegveld het allemaal makkelijk te bereiken is :)

Londen ben ik zelf al geweest en trekt me niet om nog een keer heen te gaan. De volgende keer word het dan waarschijnlijk Barcelona of Stockholm :) De trein naar Berlijn is jammergenoeg erg prijzig vanaf breda, anders had ik daar graag heen gewild.

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:24

Wij hadden een hotel gevonden in Antwerpen voor heel goedkoop, hotel Astoria ofzo, lag dicht bij het centrum en was echt niet duur!