Een weekendje weg...maar waarheen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Een weekendje weg...maar waarheen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:34

Maastricht is een erg leuke stad, erg gezellig. :j
Verder kun je in de omgeving naar de St. Pietersberg, naar Vaals (het drielandenpunt), noem maar op, genoeg te doen.
Plus dat de omgeving daar echt prachtig is, als je wat meer richting Vaals komt.

Een andere optie is misschien een waddeneiland? Texel, Terschelling?
Zijn leuke eilanden, mooie natuur, en toch nog met leuke dorpjes. :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:36

BRUGGE :D Ideaal voor koppels :D Daar een kamertje huren in een B&B voor weinig geld en het is er echt super!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:31

[LZP] > [BI]

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:29

miss ook leuk, Bongo bon kopen?

heb je in heel verschillende uitvoeringen en je krijgt dan een boekje waar een hoop hotels e.d. in staan waar je uit kan kiezen.

zo had ik mijn vriend een wellness bongo gegeven, en zijn we voor een best goed bedrag naar het hilton hotel op de utrechtse heuvelrug geweest :D

www.bongo.nl

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 12:39

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Uthrick: Ja limburg is zeker erg leuk! En ook heb ik me prima vermaakt in onze vakantie Valkenburg. Was een leuke vakantie, maar dit keer wil ik wat anders zien :D

Zwitsal, Sophie_midas: Klinkt wel erg leuk! Ben wel eens een dagje in Antwerpen geweest, en ook veel gezien, maar een weekendje zal misschien ook wel erg leuk zijn!

Blue_Eyes: Mijn schoonouders zijn ook in Brugge geweest, en die vonden het ook erg leuk daar! En ik als chocoladefreak kan daar prima terecht zei mn schoonvader :D Houd ik ook even in gedachten!

Wendy: Bedankt voor al je aanraders! Zit wel wat leuks tussen.

ninja2: Een weekendje Disneyland heb ik vorig jaar als verrassing gekregen van mijn vriend, daarom wil ik hem dit keer gaan verrassen ;)

Romeo2007: Is ook leuk! Misschien dat ik daar een keertje naartoe ga in de toekomst!

Marilla: Ik lees al heel veel stemmen voor Antwerpen :D Ik woon in Apeldoorn, dus dat heb ik nu wel een beetje gezien ;) Het is inderdaad wel erg mooi hier in de omgeving! Parijs is zeker mooi! Ben er nu denk ik zo rond de vijf keer geweest en ik ga er zo weer heen! Echt een geweldige stad waar veel te zien/doen is!

mbkaatje: Ziet er echt heel mooi uit! Ik ga de site even helemaal doorspitten :D

__SAMMY__: Antwerpen is erg populair :P Texel lijkt me ook erg leuk, maar daar zouden we nog een keer met vrienden heengaan, dus daar ga ik zoiezo nog een keer heen!

Ik denk toch dat het Londen wordt. Ik heb een beetje rondgeneusd op internet, en de prijzen vallen me enorm mee! Nu ga ik even een collegaatje vragen of ze nog goede adviezen voor me heeft, want zij gaat tig keer per jaar erheen. Ik zal jullie tips gaan gebruiken voor wat later in het jaar of voor volgend jaar.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:44

Nu is inderdaad wel de tijd om naar London te gaan. Het is nog nooit zo goedkoop geweest.

Veel plezier!

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:53

Ik ga in februari een weekendje naar Antwerpen. Via www.hotelaanbiedingen kun je hele leuke hotels vinden voor maar E30 per nacht! (vaak incl. ontbijt) Ieder hotel op die site is 30 euro per nacht. Ze hebben hotels door heel Nederland maar bijvoorbeeld ook in Belgie enzo. Ik ben al eens een weekendje naar Brussel geweest, dat is ook aan te raden!