Ik ben in mn jeugd twee keer geweest. Naar Hammamet en Djerba.
Let goed op het eten in het buitenland! Ik ben er twee keer met dikke voedselvergiftiging vandaan gekomen, net als m'n ma. Maar wij zijn daar dan ook erg gevoelig voor. Water moet je kopen, kun je niet uit de kraan drinken.
Verder was het voor zover ik me nog kan herinneren, prachtig! Kameelrijden, prachtige stranden met nog mooiere schelpen (heb ze nog steeds!). De mensen zijn vriendelijk maar ja, kunnen opdringerig zijn. Zelfs bij mij als klein onschuldig meisje probeerde ze armbanden aan te smeren, waar ik toen al totaal neit van gediend was. Maar dat is de cultuur daar en is ook wel grappig ergens. Wat wij deden was wat speelgoed meenemen, zoals autotjes enzo. Er liepen veel zwerfkinderen rond die HEEL ERG blij waren met die oude autotjes van m'n broer! Echt zo leuk is dat om te zien!! Zou ik zeker doen, even bij de zeeman paar autotjes kopen ofzo en die kun je dan uitdelen daar Weet niet of het nu nog zo is hoor.
Wil graag nog een keer naar Tunis ivm de historie daar
jestop
Geplaatst: 10-02-09 10:32
Ik ben een keer in Monastir geweest en een keer in Sousse. Ik ga waarschijnlijk in april een weekje alleen.
Even een vraagje, wat voor weer is het daar in april? 100% kans op zon of kan het ook wel eens regenen? En hoeveel graden is het dan?
Wil misschien in april een weekje naar de zon en Tunesië valt vrij goedkoop uit, maar wil dus wel 100% verzekerd zijn van de zon, anders betaal ik liever wat meer.
lekker weer volgens mij hoor! Denk tegen de 25 graden ofzo wel eind april dan he. ik ben vorig jaar de 1e twee weken van april geweest en toen was het al lekker maar wel te koud om te zwemmen, omdat het water nog niet echt was opgewarmd.
Ja klopt hoorde er wel positieve reacties over ook van : Champie_Me op bokt..
Maarja 200 euro is wel veel geld.. wij blijven namelijk niet de volle 2 weken in het hotel maar we willen er ook veel dingen zien kost dus ook weer veel geld
maargoed de service zal in bijv Riadh palms wel veel beter zijn dan in een goedkoper hotel..
Colt
Geplaatst: 13-02-09 14:26
Riadh Palms ben ik ook geweest. Vorig jaar in oktober.
Dat hotel was wel oke op zich. Prima personeel hoor Alleen het hotel is wat in verval aan het raken, dat is zonde. De ligging is wel super. Langs de tuin en het zwembad en dan sta je zo op het strand zonder de weg over te moeten:
Het is wel echt een heeel groot hotel. Ik kon hem zoals je ziet niet helemaal op 1 foto krijgen haha
Kijk maar in dit topic. Tunesie heeft heel wat fans hier op Bokt
1Boefje
Geplaatst: 20-02-09 17:49
Ik ben op Djerba geweest en daarna heb ik een rondreis gehad van 4 dagen naar het zuiden toe, de Sahara en zo. Ik vond het waardeloos armzalig. Een betere aanrader is Bulgarije, Sunny Beach. Allemaal opkomende toerisme en alles zo goed als nieuwbouw!
Heeft iemand ervaring met het boeken van een ticket naar Tunis? Dus alleen een ticket en geen hotel of appartement? Op kelkoo vind ik wel wat maar ik vind het nog aardig duur voor alleen een ticket (bijna 300,-)
Miss_Blimm
Geplaatst: 26-02-09 23:44
Hotel Les Orangers Beach Resort (Hotel) Tunesië, Monastir, Hammamet
Iemand hier wel eens geweest? Recensies zijn erg goed.