Ik ga ook dit jaar, weet nog niet precies waar en wanneer maar het wordt iig zeker dat ik daar ga helpen in een perrera. Ik ga dus met hele andere bedoelingen naar het eiland als de meeste van jullie gaan maar het zal ook een beetje vakantie gaan worden dus ben erg benieuwd naar de aanraders enzo
Alexandra_x
Geplaatst: 18-02-09 16:51
Ik heb gehoort dat de piratenboot een grote aanrader is, weet niet echt wat ik daarvan moet verwachten maargoed Iemand die al voor 10 juni gaat zodat k een beetje kan kijken wat leuk en neit leuk is
viefdepief
Geplaatst: 22-02-09 13:12
Kyno schreef:
Wanneer wij gaan, zitten wij altijd in San Augustin, IFA Hotel Interclub Atlantic. Erg mooi hotel!
Ik ga in juli 2 weken naar dit plaatsje met vriendinnen. Heb er nu al erg veel zin in
Ik ben vorig jaar naar Playa Del ingles geweest , En om heel eerlijk te zijn vondt ik zelf Kreta / Chersonissos mooier dan Playa , voor het stappen dan ! De kroegjes/discotheken zitten zo ongeveer op 1 plaats wel handig opzich maar vondt het niet echt wat. Overdag was het wel heerlijk bij t strand & boulevard , de mensen langs de boulevard vondt ik heel vriendelijk , alleen elke x als je er langs kwam gaven ze me een kus op me hand en moesten ze me constant aanraken , maargoed daar wen je wel redelijk snel aan !
Iedereen die hier heen gaat heel veel plzier ! T is daar wel warm
Wat ook nog leuk is om te doen is met de taxi naar het winkelcentrum Carrefour te gaan , erg groot en leuk winkelen !!
NoiRaM
Geplaatst: 23-02-09 19:08
En nog een aanrader is de dolfijnentocht vanaf Puerto Rico , echt super om te doen ! ( via de reisorganisator ) Wy hebben heel veel dolfijnen gezien , en veel mensen die aan het overgeven waren haha ..
Pff ik vind Gran Canaria echt zo'n ouwe l.ullen eiland.Overal staan enorme hotels enz.Hier en daar een palmboom.Echt zo saai.Geen sfeer of wat dan ook.Maar goed dat is mijn mening.
Ik ga in augustus naar Gran Canaria, naar Playa Del Ingles, hotel Parquemar! Ben erg benieuwd, het duurt nog even, maar ik heb er al ontzettend veel zin in! Ik ga met 1 andere vriendin
saroanda
Geplaatst: 15-03-09 18:37
Ik heb zelf een tijdje stage gelopen op Gran Canaria en ben er met een vriendin nog eens op vakantie geweest. Als je van drukte houdt moet je zeker in Playa del Ingles verblijven. Genoeg leuke disco's en barretjes, inmens veel goede restaurants en ga zo maar door. Wil je echt shoppen dan kan je het beste naar de hoofdstad gaan Las Palmas, wat ook super is, is het shoppingcenter Atlantico, daar gaat ook een snelle bus heen. Verder is het plaatsje Puerto Mogan heel erg mooi om te bezoeken.