chersonissos,Llorette;blanes of toch maar renesse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: chersonissos,Llorette;blanes of toch maar renesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:36

Ik ben toen ik 17 was naar Salou geweest.. En dat was een mooie leeftijd voor Salou.. Ik was vorige week vrijdag bij een reisbureau voor boeken en ik en mijn vriend wisten totaal niet waar we heen wilde op vakantie. Toen opperde ik ook het idee Chersonissos, waarop die mevrouw zei dat k dan niet in de maand juni/juli moest gaan omdat er dan alleen maar 15/16/17 jarige zitten die daar o.a. hun eindexamen vieren..
Vriendinnen van mij zijn vorig jaar naar Lloret gegaan en waren toen 20... Hun zijn er zelfs op aangesproken door verschillende mensen dat ze zo oud waren :S..
Ik weet niet hoe het is, maar dat is wat ik hoor.. Verder kom ik heel erg vaak in Renesse in de zomer, voornamelijk met uitgang. Ik woon daar vlakbij namelijk. Ik ben nu 20 en heb het daar reuze naar me zin. Ik zie idd wel veel jongere mensen daar, maar heel veel campings zijn ook pas vanaf 17 jaar geloof ik? Dan zou je iig eens moeten google, want best veel jongerencampings hebben minimum leeftijden.. Maar opzich jullie hebben nog wel een leeftijd waar je overal terecht kan, vind ik dan. Ik, als 20 jarige heb het nog naar me zin in Renesse dus ik denk jullie ook vast wel.. En jullie leeftijd is vast ook geweldig voor Lloret en Chersonissos.. Je kan er overal iig geweldig uitgaan..

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:37

kort en krachtig:
chersonissos= Duur
Loret= Best te doen
Blanes is niks aan (vind ik)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:42

Chersonissos is zeker een aanrader. Ben er 3 keer geweest en heb echt buikpijn als ik er aan denk dat we dit jaar naar Turkije gaan. De leeftijd ligt wel iets hoger als Spanje denk ik, maar ik heb er echt supervakanties gehad.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:49

Hoezo buikpijn L_iek?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:51

Ik weet niet, omdat Spanje echt tegengevallen was en Chersonissos elk jaar weer super was heb ik er nu een beetje 'angst' voor dat we naar Turkije gaan. Meer van zal het tegenvallen of niet. Waren we toch maar na Chersonissos gegaan of valt het uiteindelijk wel mee..

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:39

Ik ging dit jaar naar Malgrat de mar, vlakbij Lloret de mar, en ik heb gezegt, het eerste jaar dat ik alleen op vakantie ga, met vriendinnen ofzo naar het buitenland, wil ik naar Lloret de mar. en dan een hotelletje in Malgrat, scheelt enorm in de prijs! terwijl je dan erheen kan met de bus ofzo. Of metro. En dan overdags naar Blanes, Barcalona ect. Lijkt me echt super!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:48

Ik zou voor Blanes of Salou kiezen...
Lloret was me wat te massaal...ondanks dat wel gezellig.
Maar in Salou heb ik echt een topvakantie gehad...
Echt erg gezellig, veel en leuke uitgaansgelegenheden en je komt idd overal binnen :)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 10:36

We gaan waarschijnlijk toch naar frankrijk want mijn virendin mag van haar ouders niet ver weg.
Gewoon omdat haar ouders wat beschermend zijn zeg maar.
Maar omdat we wel gewoon met zijn allen willen gaan hebben we besloten om dan maar wat dichterbij te gaan dus niet naar spanje maar na frankrijk of onderin belgië of zo.
Dus als iemand daar in de buurt nog leuke suggesties heeft, ik hoor het graag.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:44

Toen ik 16 was ben ik naar Blanes geweest, wij hebben ons daar toen prima vermaakt! Een uitstapje naar LLoret is zo gemaakt dat ligt er langs. Blanes is ok, wel wat rustiger maar dat mag de pret niet drukken.

Antistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 01:45

Ik ben in 2008 ook naar Blanes geweest.
Ik heb me prima vermaakt, maar echt een leuke accomodatie vond ik het niet.. Het was er hartstikke duur en ik vond de omgeving ook niet mooi ofzo. Oh en ga vooral niet op camping la masia staan, iedereen die ik daar heb ontmoet is er met een dikke griep weggekomen. (stof enzo) Ik ook, en ik ben nooit ziek.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 10:22

oeh dat is inderdaad niet echt lekker nee.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:30

in lloret was iedereen ook ziek hoor ;)
ligt er gewoon aan dat je weinig slaap hebt en veel zuipt..

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:28

.