Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UpToDance schreef:Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Theodora.
Ligt tegenover Star Beach en 800 meter van het centrum af.
Onze eerste keuze was eigenlijk Porto Village, maar we hebben het op het kaartje gezien en het is écht ver weg van Star Beach. Wij zitten liever dicht bij Star Beach dan bij het centrum. Dus hebben we voor Theodora gekozen!
Ik en A_man hier op bokt gaan van 22 juli tot 2 augustus, 12 dagen!
Pannie schreef:UpToDance schreef:Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Theodora.
Ligt tegenover Star Beach en 800 meter van het centrum af.
Onze eerste keuze was eigenlijk Porto Village, maar we hebben het op het kaartje gezien en het is écht ver weg van Star Beach. Wij zitten liever dicht bij Star Beach dan bij het centrum. Dus hebben we voor Theodora gekozen!
Ik en A_man hier op bokt gaan van 22 juli tot 2 augustus, 12 dagen!
ik zal je uit die droom helpen als het tegenover star beach ligt, dan moet je écht nog een eind lopen voor je bij t uitgaansgebied bent, mja als je toch al niet van plan was om te gaan lopen maar taxi te nemen dan maakt het niet uit. Wij zaten tussen starbeach en uitgaansgebied in en dat was iedere keer al vrij ver lopen
en idd, een dagje starbeach is érg leuk maar om daar echt je hele vakantie door te brengen..
ManonR_ schreef:MRIIIS schreef:Chersonissos ligt op KretaWij gaan dit jaar met examenreis wss naar Griekenland; misschien Chersonissos of Kreta. We gaan na de examens; begin juni