Chersonissos 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoos

Re: Chersonissos 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:37

Ik ben dus ook naar Chersonissos geweest, maar heb geen voet op starbeach gezet, wij hadden t strand bij ons hotel, dus daar lagen we, veel relaxter, starbeach is alleen maar vies :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:42

Starbeach is volgens mij een en al ehmm.. feest en alcohol. Athans dat is mijn indruk van star beach.

Vrienden van mij zijn vorig jaar ook naar Chersonissos geweest. En die gingen dan een dagje naar star beach. Denk dat wij dat ook gaan doen..

Lijkt me iig niets om daar te zitten voor 8 dagen :=.

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:51

UpToDance schreef:
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Theodora.
Ligt tegenover Star Beach en 800 meter van het centrum af.
Onze eerste keuze was eigenlijk Porto Village, maar we hebben het op het kaartje gezien en het is écht ver weg van Star Beach. Wij zitten liever dicht bij Star Beach dan bij het centrum. Dus hebben we voor Theodora gekozen! :D

Ik en A_man hier op bokt gaan van 22 juli tot 2 augustus, 12 dagen!

ik zal je uit die droom helpen als het tegenover star beach ligt, dan moet je écht nog een eind lopen voor je bij t uitgaansgebied bent, mja als je toch al niet van plan was om te gaan lopen maar taxi te nemen dan maakt het niet uit. Wij zaten tussen starbeach en uitgaansgebied in en dat was iedere keer al vrij ver lopen :=

en idd, een dagje starbeach is érg leuk maar om daar echt je hele vakantie door te brengen.. :n

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:57

Wij zitten echt op de berghelling zegmaar. Als we beneden zijn, zitten we in het centrum. Athans dat denk ik, want het is 600 meter er vandaan. Het strand is wel een stuk verder. Dat is 800 meter. Maar er is een bushalte, 300 meter van het hotel vandaan..

Als ik aan starbeach denk denk ik aan allemaal dronken jongeren zegmaar :')?

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:03

de echte uitgaansboulevard ligt aan de zee ;) en dat is echt een stukje wandelen. believe me! Waar wij zaten, liepen we langs de zee af en dat was echt 10 minuten lopen (wat wij alleen maar fijn vonden, was je al weer een eindje nuchter als je thuis was ;) ). Wel een keer gezien dat er iemand met zn zatte kop zo van de klif af was gevallen :=

starbeach is, zoals gezegd, zien en gezien worden. en daar moet je maar tegen kunnen.

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 16:37

Ja zulke verhalen heb ik ook over Star Beach gehoord. Gezien en gezien worden.
Wij zitten ook tussen Star Beach en het centrum in en met een strand voor ons hotel. :) Dus we hebben keuze zat.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:54

Hmm. Dan klinkt star beach niet echt als mijn ding. Hoogstens voor een dagje idd. ;)

Wij hebben bij het hotel een zwembad, dus mocht de zee echt ver lopen zijn kunnen we daar ook nog even verkoeling in zoeken :P. Maar als dit chloor water is heb ik er niets aan aangezien ik niet tegen chloor kan. :+

Ons hotel lijkt trouwens net op een dorp :P.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:56

Klopt het trouwens dat het 3.30 uur vliegen is? := Ik heb vliegangst dus kan nog een leuke vlucht worden.. :=

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 21:37

Ja het is rond de 3 uur/3,5 uur vliegen. Tenminste dat had ik de vorige keren toen ik naar Kreta ging. Opzich is het wel zo voorbij, zon gevoel had ik dan. :)

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:45

Ik ga ook!
6 juli t/m 16 juli ben ik nog met 4 andere meiden daar te vinden! :D Ik zit in het appartement Anatoli dichtbij Starbeach.
Iemand die daar al ervaring mee heeft?

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:24

Pannie schreef:
UpToDance schreef:
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Theodora.
Ligt tegenover Star Beach en 800 meter van het centrum af.
Onze eerste keuze was eigenlijk Porto Village, maar we hebben het op het kaartje gezien en het is écht ver weg van Star Beach. Wij zitten liever dicht bij Star Beach dan bij het centrum. Dus hebben we voor Theodora gekozen! :D

Ik en A_man hier op bokt gaan van 22 juli tot 2 augustus, 12 dagen!

ik zal je uit die droom helpen als het tegenover star beach ligt, dan moet je écht nog een eind lopen voor je bij t uitgaansgebied bent, mja als je toch al niet van plan was om te gaan lopen maar taxi te nemen dan maakt het niet uit. Wij zaten tussen starbeach en uitgaansgebied in en dat was iedere keer al vrij ver lopen :=

en idd, een dagje starbeach is érg leuk maar om daar echt je hele vakantie door te brengen.. :n

Dat weten we ja, cirka 800 meter. Misschien 15/20 minuutjes lopen gaan we echt niet dood van hoor s'avonds. Is nog goed voor je ook, en terug lekker met de taxi. Zit liever dichtbij Star Beach dan middenin het centrum en dat je elke dag in de brandende zon naar star beach moet lopen. ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:27

Ik ben in de zomer van 2007 in Anissaras geweest, ligt vlakbij Chersonissos. Heerlijk rustig met een prachtig strand!
We zijn toen een paar keer met de bus naar Chersonissos geweest. (moesten we wel eerst 10 a 15 min lopen, maar goed) en zijn er ook op stap geweest, namen we een taxi terug. Was prima te doen! Ik ben blij niet in Chersonissos zelf gezeten te hebben maar heerlijk in Anissaras!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:28

MRIIIS schreef:
Wij gaan dit jaar met examenreis wss naar Griekenland; misschien Chersonissos of Kreta. We gaan na de examens; begin juni :)
Chersonissos ligt op Kreta :+

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:03

ik ga ook met nog 3 vriendinnen. 6 t/m 13 juli naar Irene village.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:32

ManonR_ schreef:
MRIIIS schreef:
Wij gaan dit jaar met examenreis wss naar Griekenland; misschien Chersonissos of Kreta. We gaan na de examens; begin juni :)
Chersonissos ligt op Kreta :+

:'). Haha sorry. Vond dit wel grappig.

Ik heb dr echt zin in! :D
Klopt het trouwens dat je zonder certificaat een scooter kan huren daar? Vrienden van me zeggen van wel namelijk :P.

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 11:14

Ik zou het eigenlijk niet weten of dat kan. Ik heb zelf wel een certificaat, maar was het daar niet vanaf 18 of 21 jaar? :\

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:35

Vrienden van me waren allemaal 18 jaar of ouder geloof ik. Dus dat zou dan opzich nog wel kunnen kloppen. ;)

Zelf word ik morgen 18, vriendin van me word 18 in het voorjaar en de jongens zijn al 18 geloof ik. Dus dan zouden we gewoon een scooter/squad kunnen huren? :P

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:38

Voor quad zou ik het niet durven zeggen, maar voor een scooter heb je toch echt wel een (scooter)rijbewijs nodig. Die gaan ze je ook zeker vragen bij het invullen van het contract. Dus geen rijbewijs = geen scooter. Zou wat onverantwoord zijn vind je zelf niet?

Qua leeftijd: ik weet het niet heel precies meer, maar ik denk dat het er ook een beetje aan ligt. Ik heb een paar zomers terug gewerkt op een plaats waar men o.a. auto's en scooters verhuurde. Je checkt je potentiele klanten bij het binnenkomen al. Als ze er bijvoorbeeld al niet capabel uitzagen tja sorry maar dan had ik toevallig geen scooter, of dan dreef ik de prijs echt wreed naar omhoog. Ook Engelsen die ladderzat en met de pint in hun hand binnenkwamen, gingen zonder scooter weg: sorry alles verhuurd voor de komende 2 weken! Maar niet iedereen is hier zo moeilijk in; ligt er natuurlijk ook maar net aan welk soort verzekering dat je hebt...

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:42

Ik weet ook niet of we dit gaan doen hoor. Maar ik vroeg het me eigenlijk gewoon af omdat vrienden van mij met 40 man waren en allemaal een scooter konden krijgen zonder certi. Vond het al zo vaag dat, dat gewoon kon :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:18

Misschien met mijn zus hiereen.. :D
Gaan jarenlang naar Spanje, wou nu keer wat anders.

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:22

@DD: het zou natuurlijk altijd kunnen, hier op Kreta kan tenslotte alles... Maar dan zou ik er toch heel voorzichtig mee zijn. Want stel je voor DAT er iets gebeurt!
Proficiat trouwens met je verjaardag!!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 17:40

_Tessaa: Dat was bij mij idd ook zo. We zouden of naar spanje of naar kreta gaan. Maar ik ga al zeker 10 jaar naar spanje. Dus wou nu wat anders :P.
cooky: Nja, ik vroeg het me gewoon af, mochten we n dagje de omgeving willen verkennen ofzo ;). Bedankt trouwens! :D