lloret de mar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aniita

Re: lloret de mar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 23:29

Dankjulliewel voor jullie reacties,
We hadden gekozen dus voor het vliegen,
Maar het werd uiteindelijk met de bus omdat alles vol zat !
Ik hoop een leuke vakantie in Lloret te hebben :D

n0nnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:24

Ik ga dit jaar ook voor het eerst met de bus naar lloret, wy hebben alleen niet via jongerenreizen geboekt omdat we een hotel willen (a) daarom ben ik bang dat we dadelyk in zo een bejaarde bus zitten :p wanneer gaan jullie?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:39

Wij gaan morgen boeken :) Nieuw appartement (Blau d'Or) en we gaan met zn 6sen (hopelijk, en anders met 5, één jongen heeft nog geen toestemming van zn ouders :\ )
De bus kijk ik niet zo heel erg tegenop, als je ziet dat wij zometeen voor 250 pp mooi centraal in Lloret zitten, vind ik het busreisje wel te overleven hoor :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 00:31

Als 15 jarige naar Lloret of ben je dan al 16? Niet dat de controle zo hoog is, maar toch.

Ben zelf vorig jaar naar Lloret geweest. Viel mij eigenlijk wel wat tegen, maar dat komt ook door de hoeveelheid dingen die wij hebben gedaan daar :o
Wat wel een aanrader is om heen te gaan is St Trop. Erg leuke discotheek met dakterras met cocktailbar. Erg fijn ;) Owh en de broodjeszaak Panetto (allemaal kleine belegde stokbroodjes in verschillende varianten enzo) is ook erg lekker :j (standaard ontbijtplek :') )

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 00:39

ik ga ook naar lloret in augustus :D
wij gaan met de bus, omdat het 110 euro zou schelen en voor 2 vriendinnen zou het anders niet betaalbaar zijn. Ik zou persoonlijk gewoon met het vliegtuig gaan, met de bus duurt ong. 20 uur en daar zie ik wel heel erg tegen op aangezien het met het vliegtuig maar 2 uurtjes duurt.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:59

A_lette schreef:
Als 15 jarige naar Lloret of ben je dan al 16? Niet dat de controle zo hoog is, maar toch.

Ben zelf vorig jaar naar Lloret geweest. Viel mij eigenlijk wel wat tegen, maar dat komt ook door de hoeveelheid dingen die wij hebben gedaan daar :o
Wat wel een aanrader is om heen te gaan is St Trop. Erg leuke discotheek met dakterras met cocktailbar. Erg fijn ;) Owh en de broodjeszaak Panetto (allemaal kleine belegde stokbroodjes in verschillende varianten enzo) is ook erg lekker :j (standaard ontbijtplek :') )

Dan ben ik 16 ;) Ben vorig jaar naar de Appelhof op terschelling geweest, ;)

De reden dat ik op zulke leeftijden dit soort dingen doe, is dat ik een klas heb overgeslagen, en al mijn vrienden nu 17/18 zijn ;) Ik ga dus nu ook met 2 meiden van 17, een jongen van 17, en 2 jongens van 18 :) Allemaal klasgenoten, en eentje is een vriendje van mijn vriendin ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 00:20

Ah okey! :j

Naja in Lloret lopen opzich ook wel veel 17/18 jarigen rond :j Maar denk niet dat ik als 20 jarige daar weer heen zou gaan :+