Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lien2 schreef:Ik ben ruim 12 jaar geleden een jaar in Australie geweest. Ik heb toendertijd ook via Activity International geboekt wat wel makkelijk was als opstartje. Dit jaar ga ik eindelijk weer eens terug voor 7 weken om de westkust te zien. Als je nog twijfelt, gewoon gaan, het is echt geweldig leuk!!
Anne_Lieke schreef:Lien2 schreef:Ik ben ruim 12 jaar geleden een jaar in Australie geweest. Ik heb toendertijd ook via Activity International geboekt wat wel makkelijk was als opstartje. Dit jaar ga ik eindelijk weer eens terug voor 7 weken om de westkust te zien. Als je nog twijfelt, gewoon gaan, het is echt geweldig leuk!!
Via Activity International beviel je dus wel goed? Heb je al een datum in gedachten dat je gaat?
classic_life schreef:yoehoe iemand die naar de westkust gaat! Vergeet vooral niet om the kimberley in te gaan, echt onvergetelijk mooi!
classic_life schreef:haha kan ik begrijpen! Ik vind WA eigenlijk de mooiste state, qua natuur en kleine dorpjes en zelfs de mensen.
absque_dubio schreef:Rare vraag, maar hoe betalen jullie dat allemaal? En hoe reizen jullie daar? Hoe gaat het er daar aan toe?