Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zie mezelf dan al in the middle of nowhere staan in mn eentje
Het is wel iets wat ik érg graag wíl, alleen niet durf
Ga dit wel even volgen en misschien na m'n studie ook maar eens de stap nemen
Lien2 schreef:Ik ben ruim 12 jaar geleden een jaar in Australie geweest. Ik heb toendertijd ook via Activity International geboekt wat wel makkelijk was als opstartje. Dit jaar ga ik eindelijk weer eens terug voor 7 weken om de westkust te zien. Als je nog twijfelt, gewoon gaan, het is echt geweldig leuk!!
Anne_Lieke schreef:Lien2 schreef:Ik ben ruim 12 jaar geleden een jaar in Australie geweest. Ik heb toendertijd ook via Activity International geboekt wat wel makkelijk was als opstartje. Dit jaar ga ik eindelijk weer eens terug voor 7 weken om de westkust te zien. Als je nog twijfelt, gewoon gaan, het is echt geweldig leuk!!
Via Activity International beviel je dus wel goed? Heb je al een datum in gedachten dat je gaat?
Goed geregeld, duidelijke informatie, ze zijn goed bereikbaar, maar het je hebt nog wel het idee dat je toch zelfstandig op reis bent. Ik vond het toen wel fijn om met een groep te vliegen en de eerste dagen mee door te brengen om zeg maar een beetje "op te starten". Maar reizen in Oz is zó ontzettend makkelijk, dat je al snel je eigen weg gaat.classic_life schreef:yoehoe iemand die naar de westkust gaat! Vergeet vooral niet om the kimberley in te gaan, echt onvergetelijk mooi!
Vandaar dat ik ook in september/oktober ga, in november begint ongeveer het natte seizoen en is het gebied mogelijk niet toegankelijk. Maar ik heb nog vééél meer places to see op mijn lijstje!
classic_life schreef:haha kan ik begrijpen! Ik vind WA eigenlijk de mooiste state, qua natuur en kleine dorpjes en zelfs de mensen.
absque_dubio schreef:Rare vraag, maar hoe betalen jullie dat allemaal? En hoe reizen jullie daar? Hoe gaat het er daar aan toe?

! Wij zaten buiten het centrum, zelf nog voorbij het treinstation. Wel waren het lekkere ruime kamers met heerlijke, schone bedden en een groot zwembad. Later woonde wij met het personeel in units aan de overkant. Happy House ken ik niet. Hadden jullie ook van die kortingskaarten voor the Woolshed, Samuels en Jimmy's? 

waar gaan jullie vaak heen?
En aankomende zaterdag naar een backpackers-voorlichtingen dag, ik ben benieuwd!
)