Hoeveel verschillende vliegmaatschappijen gevlogen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Hoeveel verschillende vliegmaatschappijen gevlogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:39

_Eline_ schreef:
KLM, Transavia, Onur Air, Arke Fly
Transavia en KLM zijn allemaal prima! Maar Onair.. Pfoe, wat een rammelbak was dat zeg! Iedereen was blij dat we veilig waren geland.
Met Arke Fly zaten mijn moeder en ik een beetje met de beenruimte. Maar voor de rest was die ook wel goed.

Onur is algemeen bekend. Is ook een vliegtuigmaatschappij die vaak negatief in het nieuws is geweest. Op sommige bestemmingen mogen ze ook niet meer landen. En als je met Onur Ait moet vliegen mag je dat gerust weigeren. Reisorganisaties zijn verplicht eventueel een andere vliegvaartmaatschappij aan te kunnen bieden.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:06

Maar 1: Martinair naar Tenerife, leuk eiland!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:12

Lous schreef:
_Eline_ schreef:
Transavia en KLM zijn allemaal prima! Maar Onair.. Pfoe, wat een rammelbak was dat zeg! Iedereen was blij dat we veilig waren geland.
Met Arke Fly zaten mijn moeder en ik een beetje met de beenruimte. Maar voor de rest was die ook wel goed.

Onur is algemeen bekend. Is ook een vliegtuigmaatschappij die vaak negatief in het nieuws is geweest. Op sommige bestemmingen mogen ze ook niet meer landen. En als je met Onur Ait moet vliegen mag je dat gerust weigeren. Reisorganisaties zijn verplicht eventueel een andere vliegvaartmaatschappij aan te kunnen bieden.

Onur Air heb ik juist als een hele goede ervaren... Heb er toch een keer of 6 mee gevlogen, nooit problemen mee gehad.
Ik vlieg liever met Onur Air dan met Martinair, daar heb ik pas vaak gezeur mee gehad. Nagelbijten / Gniffelen Laatste keer dat ik met ze vloog 12 uur vertraging, zat ik daar 12 uur in mn eentje op schiphol midden in de nacht.... Nagelbijten / Gniffelen

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:46

Ja British Airways Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:21

Onur Air is onderzocht en de vliegtuigen zijn als niet veilig beschouwd. Veel achterstallig onderhoud e.d.
Waarschijnlijk heb jij dan net de goede uitzonderingen gehad Knipoog

Soda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:44

Lous schreef:
_Eline_ schreef:

Ik vond Onur Air helemaal niet zo slecht. Wel heb ik een schurfthekel aan Ryanair: smerige vliegtuigen, kapotte bekleding en dat geduw en getrek om een fatsoenlijke plaats te bemachtingen. Bah. Ik heb verder gevlogen met EasyJet (prima), Vueling (weinig beenruimte!), KLM (altijd goed natuurlijk Lachen ), Transavia (niets op aan te merken), Martinair (goed en vooral de tv-tjes die je kreeg), Iberia (ook ok herinner ik me), AlItalia (die hadden opeens een vlucht overboekt waardoor mijn zusje bijna niet mee kon, beetje jammer) en de rest is allemaal wat langer geleden en kan ik me niet helemaal meer herinneren.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:47

ik heb vorig jaar met martinair gevlogen, vond ik heel goed!
Dit jaar met transavia dat vond ik erg slecht!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:49

Ik heb alleen nog maar met Transavia gevlogen. 4 x. Vond het niet slecht maar aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb kan ik verder niet beoordelen.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:16

Ik heb gevlogen met:
- Ryanair
- KLM
- Easyjet
- Spanair
- Transavia

KLM beviel me absoluut het beste, goede service, hapje eten, zelfs bij een vlucht van krap 2 uur Ja
Ryanair was een drama, beide keren oorontsteking overgehouden aan de slechte luchtdrukregulatie in het vliegtuig Scheve mond
Easyjet vind ik prima vliegen voor korte vluchten, prijs is ook studentvriendelijk Clown
Spanair ook geen echte problemen, wel jammer dat er bij m'n vlucht van bijna 5 uur geen eten&drinken inclusief zat
Transavia ook geen problemen, gewoon normale vlucht gehad Lachen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:19

L_iek schreef:
Ik heb alleen nog maar met Transavia gevlogen. 4 x. Vond het niet slecht maar aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb kan ik verder niet beoordelen.

How heb trouwens ook een keer met Miami Air gevlogen. Pff die motor maakte een lawaai.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:22

Swiss air: zeer goed. Kreeg heel veel eten, en moest maar 1,5 uur. Kreeg mn pakketje bijna niet op in die tijd Bloos Ook een keer 3 kwartier mee gevlogen en toen zelfs eten Tong uitsteken Personeel is overigens heel precies; ik zit altijd bij de nooduitgang ( Tong uitsteken) en iedereen die in die rij zat kreeg speciale uitleg in 3 talen over wanneer dat ding open moest en hoe dat dan moest enzo Lachen Letten ook goed op dat mensen geen spullen in de nooduitgangweg zetten.

Martinair: ook goede ervaringen, eten is prima. Hoefde niet te kopen op een vlucht van 3,5 uur Lachen

British airways: ook niks op aan te merken Haha!

KLM: ook prima

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 00:43

Zojuist weer heel prima gevlogen met Easyjet. Lachen

Zaterdag ook wel aardig met Ryanair, maar toch blijf ik een voorkeur voor Easyjet hebben.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 00:56

Even denken:

Cathay pacific
Quantas
KLM (meerdere malen)
China airlines
TAP
Easyjet
Martinair
Transavia
Air lingus
British Airways

Tot nu toe vind ik de service van KLM niet veel bijzonders... heb liever die aziatische maatschappijen Lachen

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:42

Pff...even denken....
Ooit Holland International (of zoiets, maar toen was ik nog heel klein, dus dat kan ook wat anders geweest zijn... Clown )
Laatste jaren met Hongaarse maatschappij (weet de naam ff niet meer), Croatia Airlines (binnenlandse vlucht, erg klein, wiebelig vliegtuig, stuiterde eerst een paar keer voor het vd grond kwam Nors opkijken , British Airways, Lufthansa, Emirates (Errug goed bevallen!!), Qantas, JetStar, VirginBlue, Singapore Airlines (Ook heel goed) en dat was het wel zo'n beetje, geloof ik...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:36

Barramundi schreef:
Laatste jaren met Hongaarse maatschappij (weet de naam ff niet meer)

Malev?

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:57

DIE ja!!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:57

Hmm.. veel verschillenden weet niet alles meer uit mijn hoofd.

2x KLM
1x North West Airlines
2x Arke Fly
4x Onur air

Zijn allemaal goed bevallen Lachen

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 01:03

Paar keer NorthWest Airlines
Paar keer KLM
Singapore Airlines
Jetstar
Easyjet
Ryanair
Transavia
British Airways

Allemaal wel prima Lachen Vooral NWA en SA.

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:07

4x KLM
2x NorthWest Airlines
2x American Airlines
1x Air France
1x Martinair

Dat was het dacht ik. Nagelbijten / Gniffelen Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:33

imd schreef:
Ik heb tot nu toe twee keer gevlogen, 1e keer was naar Turkije, maar toen was ik nog vrij jong dus dat weet ik allemaal niet meer (Wel vertelde mijn vader mij laatst die vliegtuigen nou ook niet je-van-het waren, oa. bagagerekken die steeds openklapten en nog wel ergere dingen geloof ik Nagelbijten / Gniffelen ). De tweede keer was twee jaar geleden, naar Canada. Toen heb ik (samen met 4 vrienden) gevlogen met AirTransat, dat was echt super, heel goed geregeld, helemaal tevreden waren wij en dat voor een goede prijs!

En over een maand ook nog gevlogen met Korean Air. Lachen

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:04

Ik heb de laatste 10 jaar al zo vaak in een vliegtuig gezeten dat ik vast een paar maatschappijen vergeet.

KLM - wil eigenlijk niet meer anders
Transavia - ook goed alleen je moet je eigen eten en drinken batalen
Martinair - goed
American Airlines - wel eten en drinken, alcohol moet je betalen, personeel vaak niet echt vriendelijk
Northwest Airlines - zelfde mening als bij American
Britisch Airways - goed

Ik zei al ik vergeet er een paar maar over het algemeen vind ik de Amerikaanse maatschappijen kl**e.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:12

Ook veel gevlogen..
KLM- goed, vriendelijk personeel, goede service, matig/slecht eten
Martinair- omdat ik er soms voor werk heb ik het vaak goed op die vluchten. Eten is echt het best van hen, zover vliegtuigeten goed kan zijn dan Clown
Transavia; echt butje, slechte stoelen, slecht personeel
AA; prima, alleen kort vluchtje gedaan
Blue Air??; weet ik niet zo veel meer van Bloos
LAN; vriendelijk personeel, redelijk goed eten echt prima te doen.

Maar vooral heel veel met KLM en Martinair gevlogen en die bevallen beide prima Ja

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:40

1x KLM Amsterdam-London. Niet zo'n lange vlucht maar opzich wel goed bevallen.
3x Britsch Airways London-Sydney retour en London-Amsterdam. 2 verschillende vliegtuigen gevlogen met hun. De vlucht London-Amsterdam had nog de meeste beenruimte. En het eten was ook nog best goed. Wel 2x bagage kwijt geraakt (zowel op de heen als de terugreis. Terugreis zelfs geen enkele koffer mee ivm een te korte overstaptijd door vertraging..)

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:44

1x airlingus

Vond het prima! kreeg een heerlijke muffin onderweg met drinken.. Haha! Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:23

Jeetje, dat is heel wat. Iig KLM, Northwest, Delta, Martinair, Transavia, British Airways, Lufthansa, Transat Air, Singapore Airlines, Malaysian Airlines, Garuda, Ghana Airways, Easyjet, Ryanair.

Air Transat (Canadese charter) was echt verschrikkelijk, dat doe ik nooit meer. De Europese lijndiensten maken onderling weinig uit, niet slecht iig. De charters van Martinair en Transavia vind ik matig (is wel al een tijd geleden), de ehct goedkope charters (Easyjet, Ryanair) vind ik prima waar voor je geld. De Aziatische maatschappijen waren toen super, maar dat zeker 10 jaar geleden.