Een plekje in Londen lijkt me ook onwijs leuk, ik ken de taal en je bent zo thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melanie_ schreef:Ik ben nou wat aan het mailen met iemand uit NL die in Engeland op een kleine spring/eventing stal werkt. Kijken of 't wat word.
Melanie_ schreef:Ik ben nou wat aan het mailen met iemand uit NL die in Engeland op een kleine spring/eventing stal werkt. Kijken of 't wat word.
Droomster schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog
Omdat ik ook graag zoiets wil doen & hier wat mensen gereageerd hebben die al zoiets gedaan hebben.
Maar even aan degene die al zoiets gedaan hebben:
- Hoe kwamen jullie aan je adresje? (+ wat voor soort werk?)
- Werkten jullie tegen kost en inwoning?
* zoja, waar verbleven jullie tent, appartement, bij een 'gastgezin' of iets dergelijks
* zoniet, hoe kwam je aan je verblijf?
- Degene die extra verdienden (naast of zonder kost en inwoning), hielden jullie er nog iets aan over?
- Oh en niet te vergeten; wat waren jullie kosten?
Dit jaar heb ik examen en zou graag mijn zomervakantie in het buitenland willen werken. Iets als een hotel/camping/restaurant-werk.
Hebben jullie nog een tip?
-gaat zo nog even op enkele eerder genoemde sites kijken, heb er al een aantal bekeken
Droomster schreef:Haha, Narya inderdaad. Laten we elkaar aanmoedigen
Wat zou jij het liefst willen doen & waar?
Marja1988 schreef:samy: kidsworld en toprecreatie werken inmiddels samen. kidsworld vergoedde toen ik voor hun in griekenland werkte het ticket, onderdak, eten en drinken en ik kreeg een leuk loontje.
verder vond ik de lat van het recreatieprogramma erg laag liggen. maar voor een beginnende entertainer miss wel leuk(en het ligt natuurlijk ook aan je team of die er echt wat van willen maken of niet....)