Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Vroeger was Ryan-air iig een stuk voordeliger dan tegenwoordig![]()
Nimue schreef:Mbkaatje, vanaf Schiphol kun je ook nog vliegen met BMIBaby (naar de UK) en FlyBe (ook naar Ierland), die hebben ook nog weleens aardige aanbiedingen. AirArann is ook nog wel de moeite om naar te kijken, geloof ik.
manzano schreef:Nou wij gaan ook met Ryanair, maar vond de kosten echt tegenvallen............ heenreis komen gewoon nog 80,- bij aan belastingen enzo......... Uiteindelijk waren we nog 180,- verder voor een retourtje rome
Annash schreef:manzano schreef:Nou wij gaan ook met Ryanair, maar vond de kosten echt tegenvallen............ heenreis komen gewoon nog 80,- bij aan belastingen enzo......... Uiteindelijk waren we nog 180,- verder voor een retourtje rome
Dan heb je niet helemaal handig geboekt hoor
Vorig jaar vloog ik retour naar Londen voor 25 euro en dit jaar voor 70 ofzo, toen had ik een extra koffer mee.
Inmiddels 2x met Ryan Air naar Londen (Stansted) gevlogen en prima bevallen
manzano schreef:We hebben voor 0,- heen geboekt. Handiger kan bijna niet gok ik
Nimue schreef:manzano schreef:We hebben voor 0,- heen geboekt. Handiger kan bijna niet gok ik
Jawel, dus. Je kunt namelijk ook voor 1 of 5 euro inclusief belasting boeken, en dat is toch wel íets handiger dan nog 80 euro belasting te gaan betalen.Als je een goedkope vlucht boekt en wel belasting gaat betalen, is het een stuk voordeliger om vanaf Brussel te vliegen dan vanaf Eindhoven, omdat de belasting daar veel lager is.
Ik snap niet waarom jij 20 euro creditcard moest betalen, bij mij was het maar 5 (per boeking, dus niet eens per reis of per persoon) en ik heb gewoon MasterCard. Ik kwam dus met twee losse vluchten op 16 euro totaal, alleen had ik dan geen koffers mee - met koffers was het 56 euro geweest.