Wat zijn er voor aanraders Curaçao.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: Curacou.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:36

Als je dan toch op Curacao bent, doe je even Miss Curacao de groeten op Manege SHC Haha! Haha.

Bij de Chrisstoffel berg, die je kan beklimmen, kan je ook paardrijden ! Vond het erg leuk Ja, reed daar vaker als hulp. Kan je lekker buiten rijden, en pootje baden.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 22:37

wat gaaf zeg! Ik wou dat ik het ook kon.
Maar papa en mama houden me hier; 'Je mag best weg, maar dan gaat Joris ook weg en dan kopen we ook geen paard'.

En Joris wil ik dus echt voorlopig niet kwijt

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:24

(even het topic omhoog schoppen Haha! )

Ben mijn reis voor volgend jaar aan het plannen en dat gaat hoogst waarschijnlijk Curacao worden! We willen eind januari lekker 2 weekjes die kant op vliegen (oooh, dat is al best wel snel).
Zijn er nog mensen met leuke tips, dingen die ik niet mag missen?? Wanneer is het nou precies carnaval op Curacao en hoe is het weer daar in januari??
En wat ik ook nog wil weten is waar ik het beste heen kan gaan als ik wil gaan paardrijden? Liefst een wat langere rit op niet al te kleine paarden Knipoog en dan wel ergens waar ik alleen terecht kan (dus eventueel aansluiten bij een groep) aangezien mijn vriend liever met zijn hengel in een bootje op zee dobbert...