Met je ouders op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

semenamy

Re: Met je ouders op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:13

Niets raars hoor, ga volgende week samen met mijn ouders vriend en kids (ben 25) op vakantie naar Miami.
Ben toen ik 16 was geloof ik voor het laatst samen met ze op vakantie geweest, tot nu toe dus!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:17

Niets raars hoor!

IK ben tot zeker mijn 21e ook lekker met mn ouders meegeweest naar Spanje... en vaak ook nog een keer met vriendinnen Knipoog
Afgelopen zomer ben ik met mijn moeder en een vriendin van mij op vakantie geweest naar Spanje en ga regelmatig een weekendje weg met mijn moeder/ouders... lekker belangrijk! Ik vind het prima zo Haha! ( overigens ben ik nu 24)

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:20

Idd niets raars aan dat je nog met je ouders op vakantie gaat.
Wij gaan in mei 2009 met mijn ouders en broer en schoonzus op vakantie, en met wij bedoel ik : vriendlief, onze boys en ik.
Geen van mijn broers ( 3) en ik wonen meer thuis, en voor mij is het ook al weer een tijdje terug dat ik met mijn ouders op vakantie ben geweest.

Ik ben overigens 21.

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:19

Idd weekendje Center parcs deed ik ook nog wel vaak samen met mijn ouders!

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:46

Sorry, oud topic. maar vind het een leuk topic! Haha!

Ik ben bijna 18 en ik denk er niet aan om NIET met m'n ouders mee te gaan op vakantie. we gaan elk jaar naar een ver land, en ik vind dat geweldig! Heerlijk 2 weken relaxen en tot rust komen. We zijn dit jaar naar Tunesië geweest, en daar gaan we volgende zomer ook weer naar toe. Ik kan er nu echt al naar uitkijken Lachen
Overigens ga ik in de meivakantie ook met een vriendin een week naar Tunesië, én in de zomervakantie met vriendinnen een partyvakantie houden in Turkije.

Ik vind er dus niets raars aan om met je ouders op vakantie te gaan. Ik heb het nl altijd super gezellig met ze!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:47

Ik ben 22 en ga ook nog gewoon met mijn ouders op vakantie, zou niet weten waarom niet.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:49

Ik ben 17 (bijna 18) en ga al zo'n 2 of 3 jaar niet meer echt met mijn ouders mee. Mijn moeder heeft een huisje op Ameland, en daar zijn zij en mijn stiefvader regelmatig te vinden. Dan ga ik soms ook wel langs.
In mei ga ik toevallig met mijn moeder een weekje daar naar toe, de week erna ga ik met mijn vader, stiefmoeder, broer en zus nog een weekje Spanje.
Dus ik ga nog wel met ze op vakantie, dat is maar net hoe het uit komt Knipoog Vind het altijd wel gezellig Lachen