Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mandiiy__ schreef:Super dat je gaat Plagom! Ik wil volgend jaar gaan, maar zie nou door de bomen het bos al niet meer met alle reisorganisaties...Via welke heb jij geboekt?
), en dan koop je een telefoonkaart bij het tankstation ofzo. Bijv. met 25 dollar deed ik ca. 2 maanden, en kocht ik een smsbundel van 250 smsjes per maand mee en dan had ik nog iets van 30 min local calling time per maand.
ZusJacobs schreef:Weet iemand trouwens of het simpel is voor de drie maanden dat ik ga, een sim only iets te kunnen koppen voor mijn mobiel? Zodat ik in Canada wat goedkoper kan bellen, of is dat niet mogelijk? En zo ja, waar doe je dat dan?
Nog 21 nachtjes, het komt zoooo dichtbij
Misschien dat het in een andere provincie anders is? Dit was 10 maanden geleden. ZusJacobs schreef:Weet iemand trouwens of het simpel is voor de drie maanden dat ik ga, een sim only iets te kunnen koppen voor mijn mobiel? Zodat ik in Canada wat goedkoper kan bellen, of is dat niet mogelijk? En zo ja, waar doe je dat dan?
Nog 21 nachtjes, het komt zoooo dichtbij
Hoezo?
Hoe laat vertrek je? Ik vertrek rond 17.00 en kom dus pas ergens middernacht aan helaas (dan moet ik ook nog met de taxi naar mijn verblijf voor die nacht, en dan de volgende dag met de bus naar Meadowlake).
Blacky94 schreef:Ik vertrek om 14.00u dus ben er rond kwart voor 7 plaatselijke tijd (Toronto). Zit bij familie dus wordt gelukkig opgehaald en zijn daar dan wrs wel ergens rond een uurtje of 10/11 afhankelijk van hoe lang t evt bij douane enzo duurt (nog zo'n 2/2,5u rijden naar hun huis). Dus das op zich wel fijn, gelijk je bed in en dan de volgende morgen wakker worden met hopelijk zo min mogelijk jetlag
Nog nooit gevlogen ook dus dat wordt ook leuk

vlieg je rechtstreeks of moet je ook nog ergens overstappen?
Rechtsstreeks naar Saskatoon deed hij niet, dan moest ik hem in twee keer boeken (overstappen moest ik sowieso maar wilde dan liever in Canada overstappen, maar dat kon dus niet).
dus volgens mij iets van 3u en daarna iets van 5/6u vliegen. Op zich ook best wel chill 
Moet nog t/m volgende week zaterdag werken en ga dan 's middags naar friesland en het weekend daarop nog naar vriendinnen in groningen. Kom dan zondagavond een keer thuis en vliegen woensdagmiddag. Alles is dus wel lekker volgepland maar heb dus nog een leuke week van te voren dus denk dat als ik straks klaar ben met werken dat die 1,5e week echt omvliegen 
). Ik ben nu ook al een poos aan het aftellen, maar de laatste weken gingen echt niet normaal snel, eerst was het nog dat het toch nog 4 maanden duurt en nu is het gewoon bijna zover! Heel vreemd
Stap ik haast brak het vliegtuig in