Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandiiy__ schreef:Super dat je gaat Plagom! Ik wil volgend jaar gaan, maar zie nou door de bomen het bos al niet meer met alle reisorganisaties...Via welke heb jij geboekt?
ZusJacobs schreef:Weet iemand trouwens of het simpel is voor de drie maanden dat ik ga, een sim only iets te kunnen koppen voor mijn mobiel? Zodat ik in Canada wat goedkoper kan bellen, of is dat niet mogelijk? En zo ja, waar doe je dat dan?
Nog 21 nachtjes, het komt zoooo dichtbij
ZusJacobs schreef:Weet iemand trouwens of het simpel is voor de drie maanden dat ik ga, een sim only iets te kunnen koppen voor mijn mobiel? Zodat ik in Canada wat goedkoper kan bellen, of is dat niet mogelijk? En zo ja, waar doe je dat dan?
Nog 21 nachtjes, het komt zoooo dichtbij
Blacky94 schreef:Ik vertrek om 14.00u dus ben er rond kwart voor 7 plaatselijke tijd (Toronto). Zit bij familie dus wordt gelukkig opgehaald en zijn daar dan wrs wel ergens rond een uurtje of 10/11 afhankelijk van hoe lang t evt bij douane enzo duurt (nog zo'n 2/2,5u rijden naar hun huis). Dus das op zich wel fijn, gelijk je bed in en dan de volgende morgen wakker worden met hopelijk zo min mogelijk jetlag