Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poe ik vlieg van hot naar her. Veel opruimen, ompakken, dingen klaarzetten weer. Het wordt langzaam aan een hele berg , Maar ik kan ze nog niet inpakken,
mijn bus moet nog een keer naar de garage voor een nieuwe gasveer. En de camper moet voor andere banden. De oude waren op. Waardoor ik nog niet kan inpakken en begint de woonkamer best vol te komen
.
jawel voor mijn papa staat Frankrijk al weer op de kalender. De eerst volgende keer kan hij niet mee ivm veel afspraken voor controles en voorbereidingen en zo. Maar de keer erop kan hij en is er back up voor als het te vermoeiend is. Gv komt iets na en gaat ook weer eerder terug met mijn volgepakte bus of zijn auto. Dan kan mijn papa eventueel mee met hem. Artsen geven accoord dus ja *\o/.
en ooit gebruikt door mijn papa en wat ook een van zijn mailadressen is. Er is ook een bergje naar vernoemd.
ik ben naar een van hun filialen geweest waar de afspraak voor vandaag is gecanseld, de afspraak die zijzelf tegen wat afgesproken was hadden gemaakt. En jawel ik zit op de motor en hoor mijn telefoon overgaan. En nog eens en nog eens. Dus maar gestopt want wie weet ergens paniek. Staat er een monteur voor mijn huis. Nu wel het juiste huisnummer en nu wel bellen. Echt
tjsa ik ben er niet, en deze afspraak was geschrapt. En ja mijn overburen hebben een sleutel maar geen idee of zij thuis zijn.
Wat een organisatie zeg 
) rijbewijs gehaald. In mei begonnen en februari had ik mijn papiertje voor 125 cc. Met de complimenten van de weg examinator dat ik alle 11 pk goed gebruikte
en nu tuf ik alweer 2 jaar in de rondte.
ik zal eens zien of ik wat fotos heb ook met de afmeting 

nee dit is geen foto shop, hij is echt zo inimini klein
en is met volle tank 124 kilo. Net zo zwaar als mijn bromscooter

Maar wilde de pret niet bederven, haha. Echt waardeloos altijd....
Dus ja ik heb gelest ook op de snelweg maar laat dat liever achterwege niks aan het is normaal een beginners motor voor jonkies en een a1 rijbewijs. In andere landen mag je er gewoon op rijden met je auto rijbewijs of met 4 lessen nl js de enige met een vol rijles examen nodig
Kon echt net met mijn teennagels bij de grond zeg maar 

het was zo mooi tot een km of 10 noordelijker
we zijn vanmorgen vertrokken met 4 verse eitjes

het was een ochtendje zeg man man
rustig en vroeg wakker ivm op tijd willen zijn voor de bouwmarkt voor dakgoot en raampje. We wilden net vertrekken twee dames die toch kwamen geld ophalen. Dat duurde best lang waardoor het krap zou worden met de openingstijden.

sjips na een paar uur zoeken naar ee iedere 5 minuten geluid blijkt het het alarm van mijn septic tank te zijn. Niet goed, installateur gebeld wat te doen en hij is onderweg. Met wat pech werkt de pomp niet en is het waterniveau te hoog gekomen door het beetje watergebruik van de schilders.
Hij werd rood van het blozen, vergeten een hendel om te zetten en bij de check was dit niet gezien. De pomp kon geen water meer kwijt. Nu wel
Zoveel keuze in planten. Het is dat ik hier niet permanent ben. Nu warmte droogte mediterrane planten mee en een ook voor de kweker experiment een byzondere hibiscus soort met heel aparte bladeren alles biologisch geteeld.
dan maar binnen bezig
Het lijkt erop dat er geen sierlijstje nodig is hierdoor.
ja het is echt letterlijk een restproduct van de voedselindustrie. Ik heb er meerdere potten van staan. Kant en klare soort van latex/coating. Ook lavendel, rood, een blauw grijze kleur en de standaard geel/oranje. Nu besloten hier voor terra te gaan. Bruin maar frisser. Alleen door de onregelmatige ruwe muur oogt het nooit recht. Kan best dat ik hier juist wel voor een sierrandje ga.

Daarna bij een check van mijn kelder inhoud twee keer schrik. Er zijn heel veel potten verdwenen maar hoe geen idee.

De monteur is ziek. Of ik er morgen ben. Zucht
maar een warme douche is er niet bij helaas.
de boek?omslag was van 1897 zelfs. Met helaas een niet zo toffe illustratie van iemand die aan zijn armen werd opgehangen terwijl er agenten? toekijken. Nog geen foto van gemaakt ook.