Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lukka63 schreef:Hebben de hondjes ook jasjes aan,wij stapten net uit iets voorbij Dijon lag ook nog wat sneeuw.
Honden bibberen en wij ook niks lekker na de relatieve warme periode in Spanje.
Tinka schreef:Actie foto van vandaag.
[ [url=m/wUVvuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mercy hoest nog steeds en nou hoorde ik Rory ook hoesten. Misschien toch ern virusje wat heerst. Ze tonen niet ziek en eten goed. De dekens waren gelukkig weer allemaal helemaal droog, Rory is lekker fluffy.
[ [url=m/8OhyXw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yuPlHA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tinka schreef:Je zou het na 1 maand nog een keer kunnen herhalen voor de zekerheid.
Ik had het plan elke maand te ontwormen, hele voorraad gekocht. Maar in de praktijk doe ik het niet zo vaak. Misschien als ik in Spanje zou wonen wel hoor, maar hier is het niet het hele jaar door warm.
Monique1963 schreef:Prachtige plaatjes! Ik herken jullie huis niet op de eerste foto, is dat vanaf de diepe kant? Dus dat uitbouwtje aan het huis zit dat achter de badkamer? En die schuur op die foto op links dan? Ik ben mijn oriëntatie kwijt.
Tinka schreef:Monique1963 schreef:Prachtige plaatjes! Ik herken jullie huis niet op de eerste foto, is dat vanaf de diepe kant? Dus dat uitbouwtje aan het huis zit dat achter de badkamer? En die schuur op die foto op links dan? Ik ben mijn oriëntatie kwijt.
Dat is bij de buren
Daar tegenover is de ingang naar onze wei.