Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mirjamalvaro schreef:KarmaChansy schreef:oh ja dat is idd wat goedkoper haha snap dat je dan voor NL kiest tis 180 voor alleen de ED hier maar dat is idd geloof ik 2 richtingen
Waar heb jij ED laten doen? Rasvereniging adviseert nu toch maar ED voor Beike in zweden te doen.

!
ze zijn wel druk maar als je op tijd belt is er niks aan de hand

Ik vind zelf ook Sjælland stiekem net iets leuker dan Jylland.
In 2022 rond ik mijn opleiding eindelijk af en dan ben ik 25. Als ik voor mijn 30e in Denemarken woon ben ik zielsgelukkig. 
Ik was overigens 22 toen ik verhuisde en trok direct met mijn vriend in. 
Hierdoor hebben m'n vriend en ik ook eindelijk een auto kunnen kopen en voelt het alsof ons zweedse leven nu echt 'begint'
Ik spreek eigenlijk alleen maar Zweeds op stal dus dat is ook echt een super goeie push om nu écht de taal te gaan spreken
Ik ben inderdaad vnl verhuist voor de liefde ja, al ben ik ook wel gek op zweden zelf
Ik vind Aarhus en Jylland echt veel leuker dan Sjælland en Kopenhagen. Ik voelde mij in Nykøbing F 'opgesloten' omdat het behoorlijk prijzig is om het eiland te verlaten (bruggen/boten).
Vele kilometers aan ruiterpaden, je kan hier uren rijden zonder een autoweg/asfaltweg tegen te komen.