Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Fitzroy schreef:Zie je maar weer hoe persoonlijk is. Met United heb ik mijn slechtste vlucht ooit gehad. Personeel was zo schandalig dat mensen weggelopen waren als we niet op 10km hoogte hadden gezetenWij vliegen meestal met United via Washington, Katja. Laatste keer Arkefly en dat was in comfort class ook prima, ook al weet ik dat Douraque het niet met me eens is.

Andere kandidaten waren kennelijk geschikter. Nou ja, hoef paard en hond niet een jaar te missen, dat scheelt!
Ik ga gewoon voor het goedkoopste, ik zit met plezier wat krapper als het betekent dat ik daarmee enkele honderden euro's uitspaar. Ik geef liever m'n geld uit aan een paar extra dagen vakantie dan aan extra beenruimte of wat meer luxe. Heb 24u naar Australië gevlogen in een behoorlijk krap zitje en dat heb ik ook overleefd. Zo onoverkomelijk vind ik het niet. Geen entertainment vind ik ook geen drama, dan kijk ik wel op m'n laptop of lees ik een boek. Ik kies nooit niét voor een maatschappij omdat het eten niet lekker was of er niet genoeg beenruimte of geen persoonlijk schermpje was. Maar goed, dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.