Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarijeR schreef:Dacht dat we er de eerste keer een week waren en dat verveelde niet. Maar dat was in '99 voor mij de eerste keer Zuid Afrika. Weet niet hoe het is na vele Kruger trips![]()
Voor volgend jaar is het wel een leuke afsluiting van de trip na bijna 2 weken Kgalagadi en toch nog even olifanten kijken
Qua oppervlakte is het vergelijkbaar met de provincie Utrecht.
Ipv 13 juli naar huis te gaan vlieg ik nou 9 augustus. Al komt het dus wel dichterbij en dichterbij..Kan ondertussen wel zeggen dat ik best veel heb gezien van het land, al blijft er nog zooo veel te zien! De eerste twee weken hier dus rondgetrokken met m'n soortvan vriend aka het is ingewikkeld
Daar limpopo, gauteng, Mpumalanga gezien. Paar weken terug naar het dorp Dundee geweest waar hij is opgegroeid en dus ook Kwazulu natal gezien.. echt mooi daar! Wel spannend, heb meteen heel z'n familie ontmoet en de andere 40 familieleden
, leuk, familiefeestjes haha. Gelukkig was iedereen heel aardig en kan ik me ondertussen aardig goed redden in het engels
Maar zo gaaf, Zuid Afrika is echt een wereld in 1 land
Ondertussen ook nog een week bij Iriscope op bezoek geweest in Namibie, wat een prachtige plek....
happyhappy
Begin augustus gaan we nog naar McGregor en hebben een cottage in de bergen voor ik terugvlieg naar Nederland.
En daaaarna, wil ik toch echt verhuizen
zijn wel nog even Johannesburg in geweest. Het rijden is wennen hoor!

we hebben het net een paar uur geleden vast gelegd en ik heb me er niet echt mee bemoeid haha