Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Nu ga ik elke woensdagochtend trouw met het boemeltje van Utrecht naar Amersfoort!
Hanafubuki schreef:Ik zou juist veel liever op RTD staan.. dat station is nu zo licht en mooi, veel fijner dan DH
Gouda sta ik echt niet graag
Wij zijn allebei uit de omgeving van Gouda weggetrokken Marleenik kom er echt alleen nog als ik een keer met de trein naar mijn ouders ga ipv met de auto
MarrieLeen schreef:Emmaa_ schreef:Nu ga ik elke woensdagochtend trouw met het boemeltje van Utrecht naar Amersfoort!
Moet je niet vanaf Utrecht CS? Anders kan je toch beter de intercity nemen ipv het boemeltje?
Ik zou ook liever op Den Haag CS moeten wachten dan op Rotterdam CS, net zo min als Den Haag HS.
Weet nog wel een keer dat ik niet 's avonds laat op Utrecht CS wilde wachten, terwijl er genoeg (ook normale) mensen liepen.
Toen heb ik de stoptrein naar Gouda gepakt, ipv de intercity, die ging eerder. Hele lege trein, raar figuur bij mij in de coupe,
en toen kwam bij Gouda Goverwelle de intercity langs gesjeesd die alsnog eerder was (wist ik niet), nou dat was voor mij een hele wijze les.
Overigens is het voor mij alweer een heeeeele tijd geleden dat ik met de trein ben geweest! Eind april ergens denk ik?
Jans schreef:![]()
Ik ben er in ieder geval erg blij mee, ik snap alleen niet waarom de sprinter naar DH er niet stopt. Er is een extra sprinter naar woerden, die wel stopt. Maar er is niet genoeg ruimte voor 4 sprinters per uur. Maar er rijden er toch nu 4 per uur langs, waarvan er maar 2 stoppen? Waarom stoppen die andere twee niet