Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik zit alleen met mijn hooikoorts, geloof dat ik alleen vakanties door moet brengen aan de kust. In Florida amper last gehad namelijk, uniek
urselin schreef:Oh die foto's MontyRulez! Ik vond de trailride in Saratoga al gaaf, maar dat lijkt me nog veel mooier
Mooie route Toekie en wat leuk dat je moeder mee gaat
Ben wel jaloers op alle plannen hier, ik heb niemand die een roadtrip door USA mee kan of wil doen..
Zat te kijken naar een singlesreis (afgelopen zomer zo'n reis naar Indonesië gedaan), maar rondreis van 16 dagen in de Oostkust kost in de zomer ruim 3200 euro (excl eten, drinke, extra excursies en uitgaven)![]()
En ik ben zo'n type dat niet alleen op reis durft
liberty schreef:vuurneon schreef:Ik zit alleen met mijn hooikoorts, geloof dat ik alleen vakanties door moet brengen aan de kust. In Florida amper last gehad namelijk, uniek
Er zijn in USA ontzettend goeie medicijnen, ik kreeg er halverwege de vakantie last van en had niets meegenomen, dus daar gehaald en ze zijn helaas bijna op
HCRanch schreef:hey Toekie dan kan je wel even langskomende (vieze usa LOL) koffie staat klaar
Katja schreef:Grootste nadeel van alleen reizen zijn de kosten omdat je een huurauto en hotelkamer niet kunt delen. Als je in hostels slaapt heb je al heel snel contact met anderen en kun je vaak ook samen met die mensen op pad gaan om dingen te doen. Alleen reizen is écht niet eng en super leuk.
Lovely schreef:Zo zit ik dus te dubben over de westkust, dat wil ik ook niet alleen doen omdat dat gewoon te link is. Maar met een groep wil ik ook niet en een hostel staat ook niet op de kaart.