Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vivian_ve schreef:Wauw, ziet er goed uit! Misschien volgend jaar als ik niet meer naar school moet om in Canada te blijven, wil ik weer zoiets doen!

_Linda schreef:@ Tessa, je kennissen wonen ongeveer 30 min van ons vandaan. Wij hadden laatst een mail van 2 meiden die hier wilden komen, maar we hebben al hulp. Ik zal hun die advertentie doorsturen (ze moesten voor school 5 wkn stage doen).
).
Citaat:Visiting: more than 3 months
If you will be visiting from another country for more than 3 months, you will need an International Driver's Permit (IDP) from your own country.
This is a special licence that allows motorists to drive internationally when accompanied by a valid driver’s licence from their country.
You need to have this permit with you when you arrive in Ontario. You cannot apply for one once you are here.
dikke beladen trucks halen je links en rechts regelmatig in dat is even wennen. De "keep your lane" regel vind ik heerlijk moeten ze hier in nederland ook introduceren. Enne, down-town Calgary moet je niet met een auto doen. Gewoon de Gratis tram nemen
.
Maar dat zijn gelukkig uitzonderingen.
Over het algemeen best oké rijden hier in Vancouver.
Couchsurfing bij een familie (met 1 dochter) in Saskatoon. Ben benieuwd
.