Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:In Giethoorn zagen we een kolibrivlinder tot onze grote verbazing, veel te vroeg en vreemd noordelijk.
Oké, Giethoorn is noordelijker, maar niet zo heel veel. 

daarvoor moet er weer eerst iets geactiveerd worden jawel op het filiaal zelf
ik kan dus vrijdag weer die kant op in de ochtend

en maar liefst 1 auto tegengekomen
de kleine supermarkt verder op wel wat beperkt geschikt aan "kant en klare" dingen. De grote supermarkt stukje verderop heeft het wel. Ik heb dit keer gister boodschappen gedaan een stuk terug onderweg bij dezelfde keten. Een nog veel grotere dan waar ik normaal kom. Die is al groot maar die past denk ik 3 tot 4 keer in die van gister. Dat was een hypermarche. Met ook een enorme doe het zelf afdeling. Dierenvoeding afdeling zo groot als een gemiddelde supermarkt in nederland. En alleen aan toetjes waren het vier stellingen van denk ik bijna 50 m lang 
. Ik mag bv geen enkel brood hebben van de ah, lidl, aldi of coop.
Broodbeleg is er een kipfilet van de deka die ik mag hebben. De rest heeft melk wortel of andere meuk erin zitten. Toetjes heel beperkt yoghurt want het meeste is soja of wortelkleurstof. Sprite is met stevia hier gewoon met suiker. Ook de goedkopere vergelijkbare dranken zijn zonder zoetstoffen. En veel veel fruitsappen ook. En keuze in ranja ipv alleen de citroen ranja van karvan cevitam.

nog denk ik nu 50 m2 te gaan of zo
ik zie dat de meeste dingen van meer bomen nu het gehaald hebben. Twee framboos sprietjes doen nog niks en twee hulstjes lijken bruin te worden helaas
de rest loopt uit
ik zou hoe dan ook geen factuur krijgen tot het werkt. Er zou een mail gestuurd zijn naar een mail adres waarvan ik geen weet heb. En niet naar het mail adres dat ik heb opgegeven. Kennelijk krijg je automatisch een orange mailadres. Maar dat is pas te lezen als je wifi hebt.
echt logisch en ik wil het niet eens.
mijn kookpunt was al aardig bereikt toen. Ik zou theoretisch op mijn franse mobiel gebeld worden voor een nieuwe afspraak. En waar die factuur vandaan kwam wist hij ook niet.
)door naar hun en dan naar huis. Ik heb geen zin om 25 km heen en dan ook weer terug om daar iemand de huid vol te schelden.
Want ook andere dingen lijken helemaal verkeerd ingevuld te zijn of afgesloten. Mijn inmiddels per post ontvangen contract geeft een verkeerd huisnummer ook. Dat bestaat niet ik heb een bis als achtervoegsel. Dat die mevrouw ook meerdere keren uitgelegd dat hoewel de vorige eigenaar 4 had dat is gewijzigd naar 4bis en nummer 4 aan deze straat is er niet meer. Heeft ze dus toch grrrr 4 ingevuld 
ik zit de hele middag met mooi weer binnen te wachten. Mosaik afmaken kon niet want daar zit de wifi aansluiting ook en natte tegellijm leek me geen goed idee.
Maaien buiten kon niet want ja dan zit ik uit zicht van de voordeur. En ervaringen uit het verleden uit nederland is dat briefjes op de deur ik ben achter ookgeen enkele zin hebben. En toen de afspraak tijd afgelopen was begon het weer te stortregenen
Terwijl ik in voorbereiding voor de afspraak komende woensdag in nederland nog best wat te doen heb.
Met lege batterijen en uitgerekend die maat heb ik niet meer liggen
, de nog niet opgedoken afspraak 2 had mijn eerdere sms niet goed gelezen blijkt en was er maandag toen ik er juist niet was en dacht dat ik er helemaal niet zou zijn deze week
mijn sms met gaat het deze week nog lukken was erg effectief. Binnen 15 minuten stond hij voor de deur. Was in de buurt aan het werk en na nalezen van mijn eerdere sms was het aahhh ja nu zie ik wat er wel stond
. zij kunnen aan de slag, ze weten wat ze moeten weten en hebben mij er niet voor nodig. In hun verloren uren gaan ze hier bezig. 
goddank geen vloeistof verloren. Het is een oudje maar duidelijk goed waterdicht. Deze staat al denk ik 15 jaar in meerdere voertuigen en nog nooit is dit gebeurd. Nu kan het ook niet meer
hoog en laag vastgezet aan de voorbank.
Maar geen vlakke muur eronder. Uitstulpingen die niet weg te halen waren helaas. Zonder het werklicht valt het gelukkig nog wel mee.
En na voegen zal het er ook wel minder erg uitzien hoop ik.

of ik mijn adres op google maps kan bevestigen binnen 48 uur door de sms terug te beantwoorden en melden of ik een huis heb of een appartement of iets anders en hoe groot. En dat sturen ze met een niet te beantwoorden sms
. Nu moet ik er zeker morgen heen wat ik toch al van plan was. Echt
En ivm de muur structuur zit daar het stopcontact ook lager dan aan de linker kant. Dat was met aanleggen al gemeld. Er zit bij het rechter stopcontact een enorme bonk steen dat zich niet liet inhakken. En daar kwamen ze pas achter tijdens het hakken. Vandaar dus een andere hoogte
. Ben je wel weer op tijd terug om alles in de kas water te geven?