Nog 101 dagen aftellen tot ik weer ga. Zodra het onder de 100 dagen is dan wordt het meestal wat draaglijker...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolanda schreef:manzano schreef:Ben thuis en lig nog heerlijk naar Safari Live te kijken. Echt een aanrader!
2x per dag live gamedrives van een paar uur. Krijg er geen genoeg van hahaha.
Waar kan je dat kijken?
MarijeR schreef:Dit is ook een leuk youtube kanaal wat ik volg: https://www.youtube.com/channel/UCYJvmP ... NReVy74J8w
Niet alleen over Zuid Afrika maar meer zuidelijk Afrika. De eerste vlogs gaan over een gebied waar ik volgend jaar heen ga en de rest van de vlogs tot nu toe maken dat ik in 2019 dus naar Botswana moet![]()
Niet best dat kijken op youtube en facebook enz...
MarijeR schreef:Sowieso een hoop facebook groepen (Kruger, Kgalagadi enz) volgen is niet zo handig. Heb dagen dat ik meer foto's zit te kijken op kantoor dan dat ik aan werk toe kom geloof ik
Ergste is, ik hoef maar 1x ja te zeggen en ik kan er voor het werk regelmatig heen maar dat komt prive niet goed uit op het moment...
Willekes schreef:![]()
Hier ook bijna geboekt voor februari (volgend jaar pas maar goed). Bedankt voor alle eerdere tips.
Het worden een paar dagen Jo'burg bij familie, dan een week richting regio Durban/St. Lucia en dan nog een paar dagen bij familie. Aangezien we met avondvlucht aankomen en mijn familie op leeftijd is, zoek ik nog een optie om vanaf Jo'burg OR Tambo - overnachting in de buurt van luchthaven met pick up service. Familie haalt ons de volgende dag dan op (uur rijden voor hen).
Heeft iemand toevallig een tip voor pickup service en overnachting Jo'borg OR Tambo voor 1 nacht? ~ anders komen we uit bij reisbureauLiever niet.
Thanks!
xLoki schreef:Ik zat in Gardens, vond het een prettige wijk en heb me er niet onveilig gevoeld!
Hoe gaat het met de mensen die nu in Kaapstad en omgeving zitten? Iedereen hier ongedeerd?
Wilke, hoe heb jij het? Je foto's op FB en insta zijn jaloersmakend![]()
Nou ik heb dus eindelijk mijn foto's af. Ben echt super blij ermee!!!
Uiteindelijk 122 foto's bewerkt, oeps
[BEU] [FOTO] Zuid-Afrika, de wereld in één land (deel 1)
[BEU] [FOTO] Zuid-Afrika, de wereld in één land (deel 2)
Willekes schreef:![]()
Hier ook bijna geboekt voor februari (volgend jaar pas maar goed). Bedankt voor alle eerdere tips.
Het worden een paar dagen Jo'burg bij familie, dan een week richting regio Durban/St. Lucia en dan nog een paar dagen bij familie. Aangezien we met avondvlucht aankomen en mijn familie op leeftijd is, zoek ik nog een optie om vanaf Jo'burg OR Tambo - overnachting in de buurt van luchthaven met pick up service. Familie haalt ons de volgende dag dan op (uur rijden voor hen).
Heeft iemand toevallig een tip voor pickup service en overnachting Jo'borg OR Tambo voor 1 nacht? ~ anders komen we uit bij reisbureauLiever niet.
Thanks!
MarijeR schreef:Dat is al snel sureido!
Waar ga je allemaal heen?
Manzano, ik houd de optie nog ff open voor volgend jaar hahaha.
Alenthe05 schreef:Kruger overslaan?? Krijg je spijt van.... Die andere parken zijn vaak prive parken waar dieren bijgevoerd worden of van een fokkerij af komen. Kruger is echt gaaf!!
Franschhoek, lunchen bij Roca, heerlijke wijnen en super lekker eten.
manzano schreef:MarijeR schreef:Kruger overslaan zou ik ook zonde vinden.
Maar ja, ben daar aan verslaafd. Al sla ik volgend jaar ook voor het eerst sinds 2011 een keer Kruger over![]()
(Of niet, volgende week even met de oppas overleggen voor een weekje op een ander moment in het jaar)
Ik weet het antwoord al wel