USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 22:41

Leuk Rachaell!
Wat gaan jullie precies doen?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:42

Pfoe, morgen 40 graden in New York.. Geen pretje in een stad als dit.. -O-

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 22:47

Ehm, dat is daar idd niet te harden! :=
Met een boek naar Central Park dan maar? Dat hebben wij wel gedaan toen het ongeveer 35 graden was. Maar zelfs in de schaduw was het pittig warm. :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:49

oef dat stinkt volgens mij ook := New York met die hitte := Hier is het ook 40 graden maar dan zit je wel in de middle of nowere :')

Ik ben aan het twijfelen over California. Het is een geweldige ervaring maar denk dat het nu echt te kortdag is. Misschien toch maar voor volgende keer...

Ik ga in elk geval ABSOLUUT weer naar USA :) Hopelijk volgend jaar en dan word het Alaska. Weet nog niet wanneer, welk seizoen. Alaska is prachtig in de herfst heb ik begrepen en de beertjes zijn dan nog niet berehonger :')

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:50

MacavityL schreef:

Lekker open koetsje huren, beetje hard rijden, vang je nog een klein beetje wind. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:50

MacavityL schreef:

Ik zit in Malta nu en hier is het iedere dag 35° met 80% luchtvochtigheid oid, zondag wordt het hier ook 43°. Het is gewoon niet leuk, vanaf 12u tot 17u kan je simpelweg niet buiten komen. In NYC is dat nog erger met al die uitlaatgassen en subways enz...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:52

wow dat is een hoge luchtvochtigheid :oo hier in Kansas is het gelukkig droog...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 04:15

Hier in Atlanta meette de auto vandaag ook 39.5 graden!
Maar was nog wel redelijk uit te houden :)
Coca cola world en CNN centre waren wel leuk, maar hadden t spectaculairder verwacht xD
Maar binnenin het CNN centre zijn gewoon allemaal eettentjes, allemaal fastfood :')
Je moet goed zoeken naar iets enigszins gezonds. Je ziet ook een scheiding tussen bijna té slanke mensen, en veeel te dikke mensen.
Net zijn we gaan eten bij een pizza buffetrestaurant, voor 5,99 dollar per persoon kon je onbeperkt puntjes pizza in allerlei smaken pakken. Daar troffen we dan ook behoorlijk oversizede mensen aan, die zelfs nog pizza in ging pakken voor thuis :oo
Echt niet normaal. K snap wel hoe ze zo dik worden!
Maargoed xD morgen rijden we naar nashville.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 05:52

Hier zijn we de hitte ook meer dan zat, morgen weer 40 graden. Normaal ben ik best actief buiten, maar nu ligt alles op een laag pitje ... erg frustrerend.

Veel van mijn vrienden (en mijn barn - arme paardjes!) hebben dagenlang zonder stroom gezeten doordat we een hele heftige onweersstorm hadden. Zulke stormen heb je in Nederland niet! :n Echt om bang van te worden.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:24

Hier in Portland is het heerlijk weer! Rond de 83 fahrenheit, weet iemand hoeveel graden dat is? Ik gok rond de 25. We gaan volgende week naar Yellowstone, heb begrepen dat het daar rond de 35 graden is. Zo warm is inderdaad niet leuk meer, zeker met die hoge luchtvochtigheid.

Wij hebben totaal geen problemen gehad met de douane (in Chicago). Konden zelfs grapjes maken met die man :)) Enige balen was dat onze volgende vlucht was gecancelled en er pas 24 uur later weer plek was :=

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:59

Pff heb je 24 uur op het vliegveld moeten wachten MissCharlie?? Balen!

Haha grappig, ga je naar CNN, vind je allemaal van die eettentjes, je verwacht er toch iets anders te vinden.

Wat zielig Guinevere voor de paardjes! Die stormen zijn inderdaad eng, komt ook omdat we dat hier inderdaad niet gewend zijn.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:56

Haha ja xD maar dr was op een verdieping hoger wel een tour die we hebben gedaan. Was wel grappig om te zien hoe dat bij CNN gaat :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:49

Chicago is inderdaad een heel fijn vliegveld :j Ik ben ook via Chicago gekomen en wil niet meer anders, ik ben nog nooit zo snel door de douane gekomen en bij mijn bagage gekomen en bij mijn overstap vlucht gekomen :)) Heel aardige mensen :P Ik had een kilo kaas mee genomen :') dus had dat ook gewoon netjes aangegeven op mijn formulier :)) Dus ik kom zo bij de douane, vroegen wat ik mee had gebracht, en ik met een brede smile "CHEEEEESSEEEEE" :D :') en toen moesten ze lachen en lieten me meteen weer door gaan :)) had niet verwacht dat het zo makkelijk ging :n

Yellowstonepark lijkt me zo onwijs gaaf! Als ik mijn rijbewijs had gehad was ik daar zeker heen gegaan :j maarjah, ik ben afhankelijk van andere :=

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:29

Hoi.. Ik heb me in het begin al gemeld toen ik een reis had geboekt naar Amerika. Nu is het inmiddels nog 8 dagen wachten tot het zover is! Spannend!! Heb er onwijs zin in!
Eerst Washington, NY, en dan een binnenlandse vlucht naar de weskust.
Ik zie dat het in NY errrrug warm is momenteel?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:44

Niet alleen NY, Washington is momenteel ook in de 40 graden. Hopelijk is het volgende week een stuk koeler!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:11

Zijn nu in nashville aangekomen, tis hier nu 41 graden maar wel lekkr weer :D wel uit te houden.Tis hier nu trouwens nog een uur vroeger xD dus 7 uur vroeger dan in NL. :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:45

zit je in dezelfde tijdzone als ik nu :D

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:42

Hier in North Cal is het prima te doen. Heerlijk weer, maar niet te waren. I love this climate.. ´s Ochtends en ´s avond is het redelijk frisjes, maar in de middag heerlijk weer.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 04:28

lifaya schreef:
zit je in dezelfde tijdzone als ik nu :D

hahah jaah indd xD
Hebben net bij een echt Amerikaans steak house gegeten *D Overal pinda-schillen op de grond, hahah xD
Wel heel lekker, en geen fastfood :D Ookal schrokken we echt van sommige mensen/families die daar aan tafel zaten hoor :\ gewoon 1 hele familie, allemaal veeelste vet! Die kunnen zo naar huis rollen :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:11

Je schrikt je hier idd soms lens van wat er rond loopt := ik schaam me soms al als ik in de spiegel kijk, maar in Amerika voel ik me dun :') Goed voor je ego in elk geval :)) Al is het wel heel onsmakelijk als je aan het eten bent :')

Zo, net een spin en een kakkerlak (?geen idee wat het was, een kever/tor/kakkerlak) doodgemept in mijn kamer... hopen dat het hier bij blijft

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:19

Hoe heb je de kakkerlak doodgemept? Want daar komen eitjes uit toch als je hem dood mept :P Dus hoop voor je dat je het niet met een schoen hebt gedaan haha.

Ja hier zie je ook echt veel mensen die te dik zjn, vorige week waren we op Alcatraz en daar moest je een stuk lopen/klmmen en als je bijv. pas een operatie had gehad mocht je met een busje, maar er kwamen alleen maar hele dikke mensen die dat gingen doen :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:21

nope, niet met schoen :') met vliegenmepper en hij was nog heel :P heb em in de wc gegooid :') kan ook iets anders zijn geweest

zorgwekkend is dat he? En heb je ook reclame's al gezien hier? :P echt erg, ze moeten werkelijk waar alle bijwerkingen van medicatie in een reclame spotje vermelden, hierdoor duren die reclame's echt lang :') reclame's gaan over eten, afvallen, medicijnen of verzekeringen hier :') Verder idd gewoon veel te veel dikke mensen die je op straat ziet waggelen, veeeeel mensen met ziektes als diabetes etc

Cool ik hoor nu een coyote huilen :P

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:38

Oeeh gaaf een coyote! Hoop dat ik ook nog een leuk beestje tegenkom, nog niet verder gekomen dan zeemeeuwen, zeeleeuwen, reeën en squirrels, veel squirrels :+

Dat van die reclame's is me niet opgevallen. Heb nu de tv aan dus zal zo eens kijken haha :P oja en bj heel veel restaurants staan de caloriën erbij vermeld.

We hebben vandaag trouwens wel enorm veel geluk gehad, we reden door een paar dorpjes en stopten in Manzanar (voor Death Valley) Daar viel de stroom uit, blijkt dat er een grote brand aan de gang is langs de snelweg bij Bishop, snelweg afgesloten, dorpje wordt vrijwillig geëvacueerd enzo, daar waren we net voorbij :oo ! Ben wel blij, anders hadden we of er midden in gezeten of een end moeten omrijden!
http://calfire.blogspot.com/

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:42

eekhoorns heb je zeker een heleboel! Heb ook al een hoop prairie dogs gezien, wasberen, dooie opposum, dood gordeldier en een hele hoop herten :P hoe hete ze ook al weer :') white tail deers? in elk geval best groot vergeleken met de reeen :P

oja, en deze vogels zie je ook met regelmaat :P (niet mijn foto)
Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 05:46

Oehh die vogel is best leuk! Gaaf zeg zoveel beesten!