Met de trein - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Met de trein - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:31

Schijnt wel soms zo te zijn dat mensen idd juist depressief worden van de lente, weer een begin van een nieuw jaar waar ze zich doorheen moeten worstelen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:46

:\ ik vind het wel sneu voor die mensen hoor, net als voor de conducteurs/machinisten. Zijn alleen maar slachtoffers in deze :\

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:23

Jans schreef:
:\ ik vind het wel sneu voor die mensen hoor, net als voor de conducteurs/machinisten. Zijn alleen maar slachtoffers in deze :\

Ik heb geen medelijden met springers, die zijn te ver heen, maar wel voor de machinist en vooral voor de conducteur, want die mag er als eerste naar toe om de rommel te aanschouwen.....

Maar het is inderdaad een bekend verschijnsel; in de herfst en het voorjaar zijn er meer zelfdodingen, dus ook van mensen die voor de trein springen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:27

Inoterry schreef:
De werkzaamheden staan nu 1 week vantevoren op de site, waarschijnlijk omdat het dan echt defeintief is of het doorgaat of niet. Voorlopig staat er voor die 3 dagen niks in de planning behalve dat mogelijk de intercitydienst Amsterdam CS-Hannover word aangepast. Maar dat kan allemaal nog anders worden.

Dank je.. Mag ik je gratis Zumba les aanbieden als dank? Ben na dat weekend gecertificeerd :D :P

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 01:35

Graag gedaan hoor :) .
En alvast gefeliciteerd met je certificaat :D . Ik heb zumba op de Wii, (uiteraard niet te vergelijken met echt), en ben na 10 minuten al gammel :+ dus ik vind het knap dat je er les in kunt geven _/-\o_

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:36

ik heb op Youtube filmpjes gezien van de Wii Zumba (moet toch ergens inspiratie mee opdoen he :P )... en ze komen aardig overeen eigenlijk... bv. Crazy Love is compleet dezelfde choreo... :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:35

Bokt Zumba-meeting in een trein _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:14

ik ben voor :D (dan moeten we wel een traject hebben waar niet teveel wissels zijn O:) )

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:05

En weer 2 aanrijdingen met personen vandaag.. :\

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:07

Oh wat zeg ik, 3..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:17

Hoop dat Zwolle - ermelo vandaag rustig blijft

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:58

Warbling schreef:
Bokt Zumba-meeting in een trein _O-

Zoals ik af en toe door de trein loop te schudden lijkt het al een beetje op Zumba _O- .

Ik hoop vandaag ook op een rustig dienstje, gisteren niet zo heel goed gelukt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:59

Zat jij gisteren in een springtrein Ino? -O-

Ik zie hier vanuit het raam de hele tijd treintjes rijden (ik zit ziek thuis) en dan is het toch wel leuk om langs het spoor te wonen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:01

Hee een koploper, die rijden hier normaal niet :D *\o/*

Ga mijn vrienden bij de NS maar eens bellen.. ik had mijn abbonementsOVkaart al een dikke week geleden moeten hebben. Hij is afgelopen donderdag ingegaan.. ik heb hem dus nog niet :+

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:03

Nee. dan had ik vandaag niet hoeven werken :) . Ik had wel een hele vervelende/agressieve man in mijn trein en mijn volgende trein moest ik een extra stop maken om reizigers op te pikken van een andere trein die was gestrand (om een hele vervelende reden), waardoor ik een heleboel klachten naar mijn hoofd kreeg omdat we met vertraging gingen rijden. Tsja, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken -O- . En asl toetje begeeft je railpocket het op het moment dat je al je verdwaalde reizigers over de omroep wil laten weten hoe ze nu verder kunnen reizen |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:04

Dat is ook niet leuk -O-

Ik snap al dt geklaag ook niet.. wees blij dat de NS nog gestrande reizigers ophaalt zeg..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:11

Op zich mogen ze van mij nog best klagen, zolang ze maar in het redelijke blijven. Maar klagen omdat ik ze aanspreek omdat ze in een stiltecoupé zitten te kletsen en vervolgens vinden dat je daar recht op hebt omdat je net snel over moest stappen :? . Of als nog niet iedereen in de trein zit en ik ga bij de trap kijken of er niet nog iemand aankomt die slecht ter been is lopen gillen dat we moeten gaan rijden := . Ach, er zaten gelukkig ook zat mensen die wel blij waren dat ze met ons mee konden en dat we gewacht hadden, maar daar heb je gewoon een stuk minder werk aan :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:03

Het was vanochtend weer feest *\%/*

Ik moest dus naar Rotterdam vanochtend. De trein van 6:50 had 15 minuten vertraging en de volgende komt om 7:05, dus had die van 7:05 gepakt want alle mensen op het perron gingen als een kudde schapen in die van 6:50 (+15) die wel 1 minuut eerder kwam :+ Nouja allemaal prima, maar ineens veranderde in de trein de eindbestemming in Den Haag HS in plaats van in Vlissingen.
Defecte trein bij Schiedam. Moesten over Gouda (net als afgelopen maandag en zaterdag :)) ). Maarja, ik heb een examen dat om 8:15 begon... En dat heb ik dus niet gehaald. Gelukkig mochten we een half uur (tot 8:45) later komen, alleen dan eerst wel even melden bij de afdelingsdirecteur. We stonden om 8:42 bij hem in het kantoor := :=
Helaas kan ik niet nog eerder vertrekken, de eerste bus (die om 6:23 gaat) vanaf hier heeft aansluiting op de IC van 7:05.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:24

Is er voor jou geen mogelijkheid om zo vroeg op het station van Alphen te komen Desiré? Dan zit je toch ook zo in Rotterdam? (Via Gouda)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:27

Ik zat gister in de stoptrein vanaf Zwolle naar Groningen en bij Beilen stapte een man in en die ging om geld bedelen bij mensen.. Hij vertelde dat ie door z'n vriendin het huis uit was getrapt en dat ie nu 3,75 euro nodig had voor het Leger Des Heils.

Vond het zelf een erg raar verhaal.. Maar dit is al de 3e keer dat ik zo'n soort gelijk verhaal te horen krijg in deze trein..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:28

Dat soort mensen moet je de conducteur voor waarschuwen. Is niet toegestaan in de trein. :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:26

Ja ik heb nog 1 examendag, dat ga ik dan zeker doen :j Reis eigenlijk altijd via Leiden, maar ben er nu wel een beetje klaar mee :')

Leiden of Alphen maakt niet zo heel veel uit, als alles normaal rijdt is Leiden iets korter (en kan ik met m'n beste vriendje meereizen :D ) maar zoals nu al 3x deze week kan ik beter direct over Alphen - Gouda inderdaad. Die bus gaat om 5:47 *slik* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:53

Zo.. inmiddels reis ik weer dagelijks met de trein. Kort traject, Houten Castellum - Utrecht Leidsche Rijn :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:11

Ja, ik zag Leidsche Rijn ineens laatst! Dacht echt 'Huh, wat is dat nou' :') Zo kort op Utrecht Overvecht haha.

Ik mag na de vakantie hopelijk elke dag naar Utrecht met de stoppert vanuit Zwolle (Harderwijk) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:23

Haha nee niet bij overvecht :P Bij Terweide :P

Is voor de nieuwe woonwijk en het industreigebied hier. Ga er volgende week maar een fiets planten :+