Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind het wel sneu voor die mensen hoor, net als voor de conducteurs/machinisten. Zijn alleen maar slachtoffers in deze
Jans schreef:ik vind het wel sneu voor die mensen hoor, net als voor de conducteurs/machinisten. Zijn alleen maar slachtoffers in deze
Inoterry schreef:De werkzaamheden staan nu 1 week vantevoren op de site, waarschijnlijk omdat het dan echt defeintief is of het doorgaat of niet. Voorlopig staat er voor die 3 dagen niks in de planning behalve dat mogelijk de intercitydienst Amsterdam CS-Hannover word aangepast. Maar dat kan allemaal nog anders worden.
)... en ze komen aardig overeen eigenlijk... bv. Crazy Love is compleet dezelfde choreo...

. Ik had wel een hele vervelende/agressieve man in mijn trein en mijn volgende trein moest ik een extra stop maken om reizigers op te pikken van een andere trein die was gestrand (om een hele vervelende reden), waardoor ik een heleboel klachten naar mijn hoofd kreeg omdat we met vertraging gingen rijden. Tsja, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken
. En asl toetje begeeft je railpocket het op het moment dat je al je verdwaalde reizigers over de omroep wil laten weten hoe ze nu verder kunnen reizen
. Of als nog niet iedereen in de trein zit en ik ga bij de trap kijken of er niet nog iemand aankomt die slecht ter been is lopen gillen dat we moeten gaan rijden
. Ach, er zaten gelukkig ook zat mensen die wel blij waren dat ze met ons mee konden en dat we gewacht hadden, maar daar heb je gewoon een stuk minder werk aan
Nouja allemaal prima, maar ineens veranderde in de trein de eindbestemming in Den Haag HS in plaats van in Vlissingen.
). Maarja, ik heb een examen dat om 8:15 begon... En dat heb ik dus niet gehaald. Gelukkig mochten we een half uur (tot 8:45) later komen, alleen dan eerst wel even melden bij de afdelingsdirecteur. We stonden om 8:42 bij hem in het kantoor
Reis eigenlijk altijd via Leiden, maar ben er nu wel een beetje klaar mee 
) maar zoals nu al 3x deze week kan ik beter direct over Alphen - Gouda inderdaad. Die bus gaat om 5:47 *slik*
Zo kort op Utrecht Overvecht haha.
Bij Terweide