Ik zit nog op kantoor maar het lijkt dat ik zo weg kan.. Nog steeds geen treinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
12sterre34 schreef:Ja hoor, heerlijk vanaf 19.30 op utrecht centraal. Was er echt een chaos! Er werd om de 10 min gewaarschuwd voor zakkenrollers en heb hele renpartijen gezien van tientallen mensen tegelijk zodra er weer een trein ging. Richting zuiden ging pas na 2 uur een trein (21.45), ben nu in eindhoven en moet nog tot maastricht. Argh!
Ania schreef:Mag ik even klagen?
Ben vanavond om 17:30 vertrokken vanuit kampen om naar mijn vriendinnetje in Landgraaf te gaan. Het begon al met een vertraging in kampen. Ik miste de intercity naar Utrecht.
Ah geen probleem! Pak ik de stoptrein en kan ik de aansluiting in utrecht net halen!
Komen we in Den Dolder (onder Amersfoort) stopt de trein. We kunnen niet verder wegens een wisselstoring, u kunt niet verder!
Oke... nou dan maar terug naar Amersfoort, want vanuit een groter station kun je makkelijker weg dan zo'n kleine...
Aangekomen in Amersfoort moest ik volgens de conducteur de trein naar Apeldoorn nemen. Ik instappen... Rijdt de trein niet wegens een defect!
Dus weer wachten op de hispeed naar Apeldoorn om daar via Zutphen,Nijmegen, Den Bosch, Sittard en uiteindelijk Landgraaf.
Oke vooruit. Blijkt de Sprinter in Zutphen vertraging te hebben waardoor ik mijn aansluiting in Nijmegen mis.
Ah ja, dan nemen we toch gewoon de Veolia-stoptrein (zonder wc's!) naar Roermond!
Inmiddels aangekomen in Roermond... Jullie raden het nooit!De Intercity naar Heerlen heeft een vertraging van meer dan een half uur......
Over een rit van 3.45 uur doe ik nu dus 6.45...
3 uur vertraging....
Ik probeer t van de zonnige kant te zien. Maar helaas nog maar weinig positieve dingen kunnen bedenken.