Hahaha ja dat zal zeker. Vorig jaar met de zomer, met me ouders 3 dagen, meer dan 1000 foto's
moonsparkle
Geplaatst: 08-07-10 15:26
Ik denk toch dat ik maar eens ga, lees al een jaar dit topic mee en zit dan te genieten van ander mans verhalen en foto's. Heeft oad vaker zo'n 48 uur actie? En wanneer kun je het beste gaan ivm de drukte?
Buiten de (franse) school vakanties om en dan nog het beste doordeweeks
mbkaatje
Geplaatst: 08-07-10 15:37
Wij waren begin november, de kersttijd was toen net al begonnen en eigenlijk was het super rustig. We konden bijna overal zo doorlopen. Als je het weekend kunt vermijden, moet je dat zeker doen. Dat scheelt al enorm.
moonsparkle
Geplaatst: 08-07-10 15:52
Oja nog een vraag, wat vinden jullie beter met eigen vervoer of met de bus? Lijkt mij dat met eigen vervoer goedkoper is en minder lang duurt maar aan de andere kant hoef je je niet in te spannen in de bus en ben je anders bij aankomst al moe van het rijden.
Mijn voorkeur gaat uit naar eigen vervoer. Bus is el goed geregeld denk ik, maar ik vind het onprettig vervoer. En ik woon in Noordholland, voordat je dan met de bus het land uit bent, ben je zeker een halve dag verder. Als je een van de laatste opstapplaatsen bent, is het een stuk minder erg.
Die busreizen zijn wat prijs betreft vaak ook best goed te doen.
Busreizen (iig van OAD) zijn goed verzorgd, maar eigenlijk ben je ook dan zo suf als een konijn als je aankomt.
Ik vond eigen vervoer beter. Je kan zelf stoppen en wisselen van bestuurder Wij kwamen vroeg aan, en hebben nog de hele dag in het park gelopen, terwijl mijn vriend toen het hele stuk zelf moest rijden (kleine 6 uur met tussenstops en sneeuw) en hij sliep die avond wel lekker, maar was niet noemenswaardig moe van het rijden
Ik ben afgelopen jaar ook eind november geweest, zondag t/m dinsdag. Prima te doen, vooral de maandag en dinsdag waren echt rustig. Hebben alle grote attracties meerdere keren kunnen doen, geen lange wachttijden ofzo. Dit jaar weer!
Wij gaan 13-17 september en we gaan een jaarabbo (fantasy) nemen. We zijn vorig jaar (december) ook geweest met schoonfamilie en daarvoor ookal 2x. We willen volgend jaar begin juni weer gaan. Is iemand van jullie ookal in juni geweest? Is het dan druk?
ik ga in september, we komen de zondag aan, en vertrekken de dinsdag weer, dus hoop 2 dagen wat rustiger. wij gaan ook met de auto. Ik moet wel 5u van groningen naar huis, maar van thuis uit is het maar een uurtje ofzo tot parijs geloof ik. dus dat doen we wel met de auto.
Okee, we willen begin juni gaan, dan zijn de schoolvakanties ook nog niet begonnen. Maar eerst gaan we dus in september, 5 dagen, waarvan we 2 dagen wegrekenen ivm reizen.
moonsparkle
Geplaatst: 11-07-10 16:50
Ik bedacht me zou het niet mogelijk zijn om de thalys te nemen vanaf utrecht naar parijs? Vanaf parijs gaan er neem ik aan vast bussen naar disney. Dacht dat het iets van 2 uur reizen was..
Daar zat ik ook al aan te denken. Wij gaan in oktober 5 dagen, maar moeten het vervoer nog regelen. De trein naar disney is echter veel duurder dan naar parijs.
Collega zei dat zij met de trein naar parijs was gegaan en dan met de metro naar disney
moonsparkle
Geplaatst: 11-07-10 16:59
Heb het even opgezocht en vanaf Utrecht is het voor twee personen 184,00 en de reis duurt tussen de 3 en 4 en half uur. Alleen weet ik dus niet hoe verder vanaf parijs.
Maar 90 voor een retour is aardig duur en dan moet je nog bij disney zien te komen. Hopelijk liggen de prijzen in oktober lager.
moonsparkle
Geplaatst: 11-07-10 18:22
klopt idd, ik ben ook nog op zoek naar het beste vervoersmiddel. Overigens ben ik naar limburg geweest zo'n 2 en half uur alleen gereden en reken maar dat ik toen al moe was, verschilt denk ik erg per persoon.