Tinka schreef:Vorig jaar stonden ze te bibberen toen het aanhoudend regende, nu gaat het weer de hele dag regenen, 3 dagen achter elkaar, en daarna dus nog sneeuw. Rory gaat wel in de stal staan, die is nogal bijdehand. Ze pikt ook gewoon eten van de andere paarden en komt overal mee weg. Angie zou dan echt in elkaar getrimt worden. Omdat Rory zo jong is mag ze alles denk ik.
Nog iets raars, met black friday heb ik bij hypostore een airbag vest gekocht met veel korting. Ik ben er nu dus achter dat het vest aan het zadel bevestigd moet worden met een koord, die je aan de stijgbeugelophanging moet bevestigen. Een gesloten koord dus, die je er omheen schuift. Groot probleem is dat ik een western zadel heb, die hebben een gesloten ring waar de fenders met beugels aanhangen. Heb gebeld met hypostore, mag alles terug sturen, maar dan heb ik nog geen nieuw airbag vest. Mag dan zelfs een andere uitzoeken met dezelfde korting, maar al hun airbag vesten hebben dezelfde bevestiging. Baal dus echt als een stekker. Dan ben ik verzendkosten van hun, en van mij vanuit Frankrijk kwijt en heb nog niets. Heb de fabrikant ook een mail gestuurd, hoop dat hun een oplossing hebben.
Goed dat je dit zegt want ik heb er ook naar staan kijken, maar dat wil dus niet met een westernzadel? Ik dacht eigenlijk dat je dat bevestigt aan de d ring of dat het mss om die knop kon?
Dekens vind ik altijd moeilijk, ik was grote fan van mn bucas smartex 100gr. Die was mooi licht met een stay dry voering en een brede temp range, waardoor ze zelden meer opmoesten. Helaas heeft er een hem gesloopt.